Opinie użytkownika (2)

Wjeżdżając na stacje...
Wjeżdżając na stacje dostrzegłem pustkę, po za mną nikt nie chciał zatankować auta. Pojechałem do dystrybutora numer jeden z chęcią nalania paliwa ale niestety okazało się ze stanowisko jest nie czynne choć nie było o tym żadnej informacji. Rozglądałem się w poszukiwaniu osób tu pracujących ale nikogo takiego na placu nie dostrzegłem. Stanowisko numer dwa było już czynne więc zatankowałem auto ale niestety szyb już nie wymyłem ponieważ w pojemniku nie było wody , płynu. Wkurzony podszedłem do kasy by uregulować za paliwo dostrzegłem kobietę która malowała sobie paznokcie. Cieniutkim ,piskliwym głosem poprosiła bym chwile zaczekał. Wszędzie było brudno i czuć dym papierosowy. Oczekując dwie minuty udało mi się zapłacić. Kobieta była ubrana nie zgodnie ze standardami. Brak profesjonalizmu. Ogólna ocena na nie.

Marcin_1842

13.10.2012

KM Płock

Placówka

Suwałki, Wojska Polskiego 40

Nie zgadzam się (0)
Wchodząc do budynku...
Wchodząc do budynku zauważyłem uśmiechniętych pracowników którzy od razu zobaczyli moje wejście mimo dużej liczby osób oczekujących w kolejce. Siedząc tak i czekając aż ktoś mnie poprosi dostrzegłem czystą podłogę ,poukładane ulotki i inne pomoce ogólnie mówiąc porządek. Po 5 min Pani stojąc i z uśmiechem na twarzy poprosiła mnie do biurka.W rozmowie handlowej było widać znajomość tematu o którym rozmawialiśmy i chęć rzetelnego doradztwa. Pracownik posługiwał się ulotkami, notował by nic nie umknęło jego uwadze, bez problemu pokonywał moje obiekcje. Byłem miło rozczarowany bo rzadko się spotka takie osoby. Na koniec otrzymałem wizytówkę i zaproszenie na kolejne spotkanie.

Marcin_1842

13.10.2012

Santander Consumer Bank

Placówka

Augustów, Mostowa 3

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi