W godzinach rannych robiłem zakupy w Cukierni w Szamocinie. Sprzedawca zaskoczył mnie swoją wiedzą na temat sprzedawanego pieczywa. Przez cały czas prowadzonego dialogu ze mną pracownica była uśmiechnięta i z grzecznością odpowiadała na moje pytania. Zostałem obsłużony z pełnym szacunkiem do klienta. W sklepie panował porządek a towar był ładnie wyeksponowany na półkach. Zostałem również poinformowany o promocjach w danym dniu.
W czasie robienia zakupów w sklepie było trzech pracowników. Jeden pracownik układał towar na półkach i jak była taka potrzeba podchodził aby obsłużyć klienta. Kasjer był miły pomocny i uprzejmy. Pozostała dwójka pracowników nie zwracała uwagi na klienta zajmując się w tym czasie sprawami nie związanymi z pracą (czytanie gazety, picie herbaty).Porządek w sklepie względny choć pozostawione puste kartony stojące przy regałach nie wyglądały dobrze.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.