Opinie użytkownika (2)

Ocena bardzo zła....
Ocena bardzo zła. Placówka dosyć mała, prosto z wejścia "wpada się" na stanowiska obsługi. W przypadku kolejki od razu wiadomo kto w jakim celu przyszedł. Z resztą obsługa od razu w progu zadaje pytanie w jakim celu klient się zjawił, odpowiedź oczywiście jest słyszana przez wszystkich. Ale to bardziej wina wystroju placówki. Sama obsługa, a zwłaszcza jej menadżerka pozostawia wiele do życzenia. Kiedy powiedziałem, że chciałbym tylko sprawdzić orientacyjnie ofertę skierowano mnie do tej właśnie menadżerki. Wymagała ode mnie zaświadczenia o zarobkach, powiedziałem że je mam ale niekoniecznie chce pokazywać (ze względu na dane zawarte na zaświadczeniu oraz dane firmy). Dała do zrozumienia, ze skoro tak informacja o produkcie będzie bardzo orientacyjna i może znacznie odbiegać od tej rzeczywistej, wywołując wrażenie niespójności i poczucia straty we mnie. W końcu udało się przedstawić i wydrukować ofertę. Opinia o obsłudze bardzo zła.

Marcin_179

17.12.2009

Bank Millennium

Placówka

Warszawa, Dickensa 19a

Nie zgadzam się (20)
Od momenty wyjścia...
Od momenty wyjścia do pożegnania, klient ma wrażenie, że personel się nim interesuje w pozytywnym sensie. Recepcjonistka przywitała mnie i spytała w czym może pomóc, kiedy odpowiedziałem, że chciałem zapytać o ofertę kredytu powiedziała że muszę zaczekać ok. 3 min i wskazała miejsce gdzie mogę usiąść. Po kilku minutach podeszła doradczyni, przedstawiła się i zaprosiła do swojego stanowiska. Rzeczowo wyjaśniła mi wszystkie interesujące mnie kwestie. Wydrukowała różne opcje oferty i podała swoją wizytówkę. Ogólne wrażenie bardzo dobre.

Marcin_179

17.12.2009

mFinanse

Placówka

Warszawa, CH Reduta al. Jerozolimskie 148

Nie zgadzam się (30)
09.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam serdecznie. Dziękuję za zamieszczenie pozytywnej opinii na temat naszego banku. Cieszę się, że jest Pan zadowolona z poziomu jakości obsługi w Centrum Finansowym naszego banku. Kładziemy duży nacisk na jakość obsługi i bardzo nas cieszy, gdy klienci dostrzegają nasze starania. Mamy ambicję być bankiem przyjaznym klientom i każda pochwała, czy nagana motywuje nas do dalszego rozwoju i pracy. Jeśli będzie Pan w przyszłości zainteresowany kolejnymi produktami z naszej oferty, pozostajemy do dyspozycji zarówno w naszych oddziałach jak i na mLinii pod numerem: 0 801 300 800 lub 042 6 300 800. Raz jeszcze dziękuję za zamieszczenie opinii na temat obsługi w naszym banku. Pozdrawiam Joanna Grajkowska mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi