Ocena bardzo zła. Placówka dosyć mała, prosto z wejścia "wpada się" na stanowiska obsługi. W przypadku kolejki od razu wiadomo kto w jakim celu przyszedł. Z resztą obsługa od razu w progu zadaje pytanie w jakim celu klient się zjawił, odpowiedź oczywiście jest słyszana przez wszystkich. Ale to bardziej wina wystroju placówki. Sama obsługa, a zwłaszcza jej menadżerka pozostawia wiele do życzenia. Kiedy powiedziałem, że chciałbym tylko sprawdzić orientacyjnie ofertę skierowano mnie do tej właśnie menadżerki. Wymagała ode mnie zaświadczenia o zarobkach, powiedziałem że je mam ale niekoniecznie chce pokazywać (ze względu na dane zawarte na zaświadczeniu oraz dane firmy). Dała do zrozumienia, ze skoro tak informacja o produkcie będzie bardzo orientacyjna i może znacznie odbiegać od tej rzeczywistej, wywołując wrażenie niespójności i poczucia straty we mnie. W końcu udało się przedstawić i wydrukować ofertę. Opinia o obsłudze bardzo zła.
Od momenty wyjścia do pożegnania, klient ma wrażenie, że personel się nim interesuje w pozytywnym sensie. Recepcjonistka przywitała mnie i spytała w czym może pomóc, kiedy odpowiedziałem, że chciałem zapytać o ofertę kredytu powiedziała że muszę zaczekać ok. 3 min i wskazała miejsce gdzie mogę usiąść. Po kilku minutach podeszła doradczyni, przedstawiła się i zaprosiła do swojego stanowiska. Rzeczowo wyjaśniła mi wszystkie interesujące mnie kwestie. Wydrukowała różne opcje oferty i podała swoją wizytówkę. Ogólne wrażenie bardzo dobre.
Witam serdecznie.
Dziękuję za zamieszczenie pozytywnej opinii na temat naszego banku. Cieszę się, że jest Pan zadowolona z poziomu jakości obsługi w Centrum Finansowym naszego banku. Kładziemy duży nacisk na jakość obsługi i bardzo nas cieszy, gdy klienci dostrzegają nasze starania. Mamy ambicję być bankiem przyjaznym klientom i każda pochwała, czy nagana motywuje nas do dalszego rozwoju i pracy.
Jeśli będzie Pan w przyszłości zainteresowany kolejnymi produktami z naszej oferty, pozostajemy do dyspozycji zarówno w naszych oddziałach jak i na mLinii pod numerem: 0 801 300 800 lub 042 6 300 800. Raz jeszcze dziękuję za zamieszczenie opinii na temat obsługi w naszym banku.
Pozdrawiam Joanna Grajkowska mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.