Opinia użytkownika: Marcin_179
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Ocena bardzo zła. Placówka dosyć mała, prosto z wejścia "wpada się" na stanowiska obsługi. W przypadku kolejki od razu wiadomo kto w jakim celu przyszedł. Z resztą obsługa od razu w progu zadaje pytanie w jakim celu klient się zjawił, odpowiedź oczywiście jest słyszana przez wszystkich. Ale to bardziej wina wystroju placówki. Sama obsługa, a zwłaszcza jej menadżerka pozostawia wiele do życzenia. Kiedy powiedziałem, że chciałbym tylko sprawdzić orientacyjnie ofertę skierowano mnie do tej właśnie menadżerki. Wymagała ode mnie zaświadczenia o zarobkach, powiedziałem że je mam ale niekoniecznie chce pokazywać (ze względu na dane zawarte na zaświadczeniu oraz dane firmy). Dała do zrozumienia, ze skoro tak informacja o produkcie będzie bardzo orientacyjna i może znacznie odbiegać od tej rzeczywistej, wywołując wrażenie niespójności i poczucia straty we mnie. W końcu udało się przedstawić i wydrukować ofertę. Opinia o obsłudze bardzo zła.