kilka dni temu, stałem w kolejce liczącej 10 osób. Czas stania w kolejce wyniósł ponad 10 minut. Czytając w tym czasie reklamy na ścianach odkryłem akcję Kauflandu: stojąc w kolejce powyżej 5 minut mogę się domagać pewnego zadośćuczynienia, jeśli nie wszystkie kasy były otwarte. Poszedłem więc do obsługi klienta i wytłumaczyłem całą sytuację, dodając ze zamknięta była połowa kas. Dowiedziałem się, cytuję: niestety kasy które były zamknięte są aktualnie w naprawie. Pani nawet na mnie nie spojrzała, zbywając wyuczoną odpowiedzią. Przykre, wystarczyło spojrzeć, uśmiechnąć się i przeprosić.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna.
Jest nam bardzo przykro, że nasza gwarancja nie została zachowana i przepraszamy za zaistniałą sytuację. Oczywiście nasza gwarancja szybkiej obsługi jest aktualna: każdy, kto czeka w kolejce do kasy dłużej niż 5 min, a nie wszystkie kasy są czynne, w ramach przeprosin otrzyma od nas bon towarowy o wartości 5 zł.
Pragniemy poinformować, że Pana zgłoszenie zostało przesłane do dyrekcji marketu we Włocławku oraz do dyrekcji regionalnej.
Pozdrawiamy,
Zespół Obsługi Klienta
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.