W dniu wczorajszym wraz z żoną wybraliśmy się w trakcie zakupów do Punktu sprzedaży nowego operatora telewizyjnego NC+ celem sprawdzenia oferty ewentualnie zakupu usługi. Udaliśmy się do punktu w centrum miasta na ulicy Wyszyńskiego 16 w Łukowie, punkt jest bardzo dobrze oznaczony od razu widać, że to punkt sprzedaży operatora którego wymieniłem wcześniej, wchodząc do punktu na pierwszy rzut oka widać porządek jak tematycznie podzielony zakres działalności czyi oddzielony sklep komputerowy od punktu NC+, na samym początku sprzedawca przywitał nas głośnym Dzień Dobry! później zadał klika pytań które miały na celu uzyskanie informacji czy to nasza pierwsza telewizja i czy posiadaliśmy jakąś inną platformę. Później nastąpiła prezentacja oferty przedstawiona w sposób jasny i zrozumiały z podaniem konkretnego zakresu cenowego i tematycznego kanałów wraz z prezentacją sprzętu i usług dodatkowych operatora, całość bardzo nam się podobała była zrozumiała i przedstawiona w miłych warunkach.
Po dokonanych zakupach w hipermarkecie Kaufland wybrałem się do boxu firmy T-Mobile na pasażu marketu. W celu zapoznania się z usługą internetu mobilnego wraz z tablet. Salon wyglądał charakterystycznie jak każdy salon T-Mobile pracownicy ubrani w jednolity sposób, barwy i wygląd wewnątrz typowe dla tej marki, za oszkloną witryną widoczne były produkty które mnie interesowały czyli Tablety Samsung Galaxy Tab i Ipad 2 podczas oglądania produktów konsultant podszedł i zapytał czy może zaprezentować ofertę i pokazać funkcje, oferta została mi przedstawiona w sposób jasny i przejrzysty jako klient T-Mobile w ofercie telefonii otrzymałbym Tablety w danej sieci za 1 zł z pakietem danych internetowych 5 GB po wykorzystaniu pakietu mogę dalej korzystać z internetu tylko na wolniejszej transmisji oraz w godzinach od 0.00 do 9.00 bez limitów w ramach Blueconnect Noc, wszystko to przy umowie na 36 m-cy,cechy tabletu zaprezentowane prze konsultanta były zrozumiałe dla każdego wyświetlacz 10 cali z procesorem 1Ghz z systemem Android 2.2 oraz wbudowaną pamięcią 16 GB, lekki i smukły, została mi również zaprezentowana jakość usługi internetowej szybka transmisja danych oraz porównana do oferty konkurencji, dzięki czemu można przekonać się co dodatkowo otrzymuję jako stały klient sieci w porównaniu z ofertą konkurencji oraz nowym klientem który za tą samą opcję przy tych samych warunkach zapłaci 99 zł, a ja jako stały klient 89 zł. Dodatkowo mogłem sprawdzić jak zachowuję się dane urządzenie i jak działa usługa internetowa. Na koniec otrzymałem ulotkę i wizytówkę punktu, zostałem bardzo mile i sympatycznie pożegnany.
W dniu wczorajszym wybrałem się na zakupy do hipermarketu Kaufland w Łukowie. W miejscu tym dokonywałem zakupów produktów spożywczych, w markecie panuje porządek produkty ułożone są na półkach sposób przejrzysty i odpowiednio oznakowane. Artykuły objęte ceną promocyjną posiadają czytelne oznakowanie Promocji. Pracownicy wyglądają schludnie posiadają jednolite fartuchy w kolorze czerwonym. Po wybraniu produktów udałem się do kasy, gdzie zostałem przywitany i zapytany czy zakupy się udały po zakończonym procesie kasowanie nastąpiło pożegnanie mojej osoby. Cały proces oceniam pozytywnie z milą chęcią powrócę na zakupy do sieci hipermarketów Kaufland.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.