W sierpniu kupilem aparat cyfrowy w sklepie RTVEuroAGD. Dokupilem do tego aparatu ubezpieczenie. Sprzedawca w momencie zakupu aparatu powiedzial że ubezpieczenie jest od wszystkiego (nieszczęśliwe wypadki, uszkodzenia mechaniczne itd). Przed świętami aparat zostal uszkodzony mechanicznie. Oddalem go na gwarancje do sklepu. Sklep nie uznal gwarancji ze względu na uszkodzenie mechaniczne sprzętu (nie podlega gwarancji). Zadzwonilem do ubezpieczyciela i okazalo się że ubezpieczenie nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych powstalych w czasie normalnego użytkowania aparatu (tylko nieszczęśliwe wypadki). Pani sprzedająca aparat wprowadzila mnie w bląd mówiąc o tym, ze ubezpieczenie jest od "wszystkiego". Przez to kompetencje pracownika uznaje za mierne.
W pelni profesjonalna apteka. Potrzebowalem maść która wymagala zrobienia. W placówce pani farmaceutka powiedziala że nie będzie żadnego problemu ze zrobieniem tego specyfiku (w poprzednich aptekach problem byl). Obsluga szybka, rzeczowa i bardzo przyjemna. Cena za maść 3 zlote większa niż trzy miesiące temu ale w porównaniu z innymi sieciami mieści się w średniej cenie za ten towar.
Do franczyzowej placówki DOZ poszedlem po maść robioną z przepisu lekarza. Pani za ladą zdecydowanie podkreślila to, że takiej maści nie dostane u niej i w żadnej aptece ponieważ już jej nie robią. Po wizycie w aptece oddalonej o 500 metrów od wspomnianej okazalo się, że jednak można taką maść dostać bez problemu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.