Do sklepu przyjechałem z zamiarem zakupu samochodowej nawigacji satelitarnej. Asortyment był znacznie uboższy niż ten prezentowany na stronie internetowej sklepu. Tylko jedna spośród czterech interesujących mnie nawigacji była dostępna w sklepie. Po ok 3 minutach oglądania nawigacji i braku zainteresowania pracowników moją obecnością podszedłem do miejsca oznaczonego jako informacja. Po kolejnych 3 minutach oczekiwania w tym miejscu podszedłem do kasy gdzie siedziały dwie osoby, jednak odpowiedzialne one były za obsługę kasy oraz sprzedaż ratalną. Na sklepie było dwóch pracowników zajmujących się innymi klientami. Po kilku minutach sam musiałem poprosić pracownika aby doradził mi w wyborze nawigacji. Jego wiedza była uboższa niż moja zaczerpnięta ze strony internetowej sklepu. Pracownik nie potrafił przedstawić zasad aktualizacji map. Po ok 15 minutach spędzonych w sklepie, dowiedziałem się jedynie, że pracownik również uważa wybraną przeze mnie nawigację za dobrą. Sklep był czysty, interesujący mnie asortyment jak i wiedza pracownika ubogie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.