Opinie użytkownika (2)

Celem mojej wizyty...
Celem mojej wizyty było przyjrzenie się wystawionym sprzętom, następnie kupno pamięci RAM oraz ewentualny zakup nowego laptopa. W sklepie było czysto, bezproblemowy dostęp do materiałów informacyjnych w postaci prezentacji multimedialnych. Obsługa składa się z dwóch Panów reprezentacyjnie ubranych. Po moim wejściu w przeciągu paru sekund jeden z Panów zaoferował swoją pomoc. Poprosiłem o informacje na temat dostępności pamięci RAM nie podając żadnych danych technicznych prócz marki i modelu komputera. Po chwili zastanowienia Pan poprosił o chwile cierpliwości i zaczął poszukiwanie w internecie szczegółowych informacji. Trwało to długo. Niestety okazało się, że nie ma takiej pamięci w sklepie. Nie dostałem informacji na temat ewentualnej możliwości indywidualnego zamówienia. Następnie przyglądając się trzem komputerom z klasy netbooków poprosiłem o ich porównanie. Była mowa o podstawowych parametrach komputerów, które były widoczne na etykietach reklamowych. Natomiast w momencie pytać o bardziej szczegółowe dane techniczne, Panowie uciekali się do poszukiwań informacji w internecie, co trwało długo. Właściwie pozostawiano mnie samemu sobie, ponieważ obaj Panowie starali się współpracować w poszukiwaniu interesujących mnie zagadnień i szczegółów. Chciałem się dowiedzieć jak najwięcej, mało było własnej inicjatywy obsługi. Panowie opowiadali o swoich doświadczeniach z tą klasą komputerów oraz o przeznaczeniu takich komputerów. Starali się mnie przekonać o ich doskonalej mobilności. Zaproponowano mi do nowego sprzętu mysz oraz zestaw do czyszczenia matrycy. Na pytanie o możliwość zwrotu zakupionego sprzętu niestety dowiedziałem się ze nie ma takiej możliwości. Podziękowałem.

Marcin_115

17.01.2009

Vobis

Placówka

Mysłowice, Katowicka 75

Nie zgadzam się (16)
Przyjaciel umówił mnie...
Przyjaciel umówił mnie na wizytę agenta ubezpieczeniowego w moim domu. Pan Mateusz W., przedstawiciel oddziału w Katowicach przybył punktualnie. Ubrany schludnie, w ciemny garnitur, sprawiał wrażenie osoby poważnej. Okazało się, iż jest to człowiek otwarty i wesoły, co szybko pozwoliło nam znaleźć wspólny język. Rozmowa miała dotyczyć ewentualnego przystąpienia do trzeciego filaru ubezpieczenia emerytalnego. Jednak okazało się, że przedstawiciel chciałby abym zapoznał się bliżej z ofertą drugiego filaru. Sprawa trzeciego filaru została odłożona na drugi plan. Na początek Pan Mateusz zadawał mi pytania, aby sprawdzić czy jest możliwa bezproblemowa zmiana funduszu emerytalnego. Zachowano dyskrecje, zbędne pytania nie padły. Nastąpiła możliwość i ewentualna moja chęć do zmian. Przedstawiono mi za pomocą laptopa wyniki finansowe funduszu i porównano wyniki, i oferty innych OFE na przestrzeni dwóch lat, w sposób rzetelny, jasny, nie budzący wątpliwości. Pan Mateusz informował mnie o plusach i minusach korzystania z usług mojego obecnego funduszu oraz o korzyściach wynikających ze zmiany. Bardzo zachęcająca okazała się być informacja na temat prowizji pobieranych od ubezpieczonych przez poszczególne OFE. Na moje pytanie dotyczące przyszłej kondycji finansowej TU w związku z narastającym ogólnoświatowym kryzysem finansowym, Pan Mateusz starał się udowodnić, iż towarzystwa ubezpieczeniowe i banki nie mają tak bardzo ścisłych powiązań, które mogłyby zagrażać środkom zbieranym przez ubezpieczonych na ich kontach. Zostałem również powiadomiony o gwarancjach i zabezpieczeniach, jakie oferuje prawo RP. Na pytanie dotyczące ewentualnego dziedziczenia wstecz, wiedza agenta nie pozostawiała żadnych wątpliwości, co do znajomości tematu. Osobiście dałem się przekonać. Następnie rozmowa potoczyła się w kierunku dodatkowego ubezpieczenia emerytalnego, tzw. trzeciego filaru. Pan Mateusz ogólnie przestawił korzyści wynikające z przystąpienia do dobrowolnego ubezpieczenia. Bardzo interesujące okazały się być informacje na temat powodów, dla których ludzie decydują się na taki krok. Sumując, ten temat nie wywołał mojego większego zainteresowania, ze względu na minimalne miesięczne składki, jakie oferuje TU. Pan Mateusz godnie reprezentował firmę, dysponował dużą wiedzą i wewnętrznym przekonaniem, co do jakości oferowanych usług.

Marcin_115

23.11.2008

Allianz

Placówka

Katowice, Sobieskiego 11

Nie zgadzam się (25)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi