Opinia użytkownika: Marcin_115
Dotycząca firmy: Vobis
Treść opinii: Celem mojej wizyty było przyjrzenie się wystawionym sprzętom, następnie kupno pamięci RAM oraz ewentualny zakup nowego laptopa. W sklepie było czysto, bezproblemowy dostęp do materiałów informacyjnych w postaci prezentacji multimedialnych. Obsługa składa się z dwóch Panów reprezentacyjnie ubranych. Po moim wejściu w przeciągu paru sekund jeden z Panów zaoferował swoją pomoc. Poprosiłem o informacje na temat dostępności pamięci RAM nie podając żadnych danych technicznych prócz marki i modelu komputera. Po chwili zastanowienia Pan poprosił o chwile cierpliwości i zaczął poszukiwanie w internecie szczegółowych informacji. Trwało to długo. Niestety okazało się, że nie ma takiej pamięci w sklepie. Nie dostałem informacji na temat ewentualnej możliwości indywidualnego zamówienia. Następnie przyglądając się trzem komputerom z klasy netbooków poprosiłem o ich porównanie. Była mowa o podstawowych parametrach komputerów, które były widoczne na etykietach reklamowych. Natomiast w momencie pytać o bardziej szczegółowe dane techniczne, Panowie uciekali się do poszukiwań informacji w internecie, co trwało długo. Właściwie pozostawiano mnie samemu sobie, ponieważ obaj Panowie starali się współpracować w poszukiwaniu interesujących mnie zagadnień i szczegółów. Chciałem się dowiedzieć jak najwięcej, mało było własnej inicjatywy obsługi. Panowie opowiadali o swoich doświadczeniach z tą klasą komputerów oraz o przeznaczeniu takich komputerów. Starali się mnie przekonać o ich doskonalej mobilności. Zaproponowano mi do nowego sprzętu mysz oraz zestaw do czyszczenia matrycy. Na pytanie o możliwość zwrotu zakupionego sprzętu niestety dowiedziałem się ze nie ma takiej możliwości. Podziękowałem.