Pracownica sklepu potrafiła mi pomóc w odszukaniu produktu i nie miała problemu, żeby sprawdzić cenę towaru, który nie był oznaczony ceną. Poinformowała mnie także o aktualnych promocjach. Stanowisko kasowe było przejrzyste, nie było na nim zbędnych towarów, czy dużej ilości reklamowych ulotek. Czas obsługi przy kasie, czy podczas szukania towaru i jego ceny był bardzo szybki, w porównaniu do obsługi w innych sklepach.
Pracownicy stacji muszą zajmować się wszystkimi obowiązkami związanymi z obsługą klientów w budynku i na zewnątrz, z obsługą gastronomiczną, z ekspozycją towarów i utrzymaniem porządku. W związku z tym czas obsługi w przypadku chęci zapłaty na tankowanie wydłuża się. Przy stanowiskach kasowych umieszczone jest dużo towarów i reklam. Pracownicy podczas obsługi klienta przy kasie często podczas niej (np. gdy czekają na potwierdzenie płatności kartą) zajmują się innymi obowiązkami.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.