Na stacji tankowałam paliwo. Podczas wizyty Pani miała służbowy strój identyfikator. Zaproponowała mi kilka produktów z promocji. Wyjaśniła jak można dostać kartę z punktami. Była uśmiechnięta i bardzo miła. Obsługa bardzo dobra, dlatego przyznaje +4. Zachowane zostały wszystkie zwroty grzecznościowe. Pracownicy bardzo dobrze reprezentują wizerunek firmy.
Tego dnia odwiedziłam 5 oddziałów różnych banków w Krakowie w poszukiwaniu najlepszej lokaty ale zarazem najbezpieczniejszej. Kwota którą podałam pracownikowi było to około 10000. Doradca był młodym mężczyzną sprawiał wrażenie bardzo pewnego siebie. Przedstawił mi swoje oferty przyznam, że były one bardzo dobre. Zaproponował podpisanie umowy- lecz ja nie byłam jeszcze pewna. Więc diametralnie zmienił stosunek do mnie był niemiły, bardzo skrytykował oferty innych banków, "na siłę" chciał sprzedać swoja ofertę co nie wzbudziło we mnie zaufania. Oceniam ta wizytę na -3 ponieważ uzyskałam potrzebne mi informacje ale zachowanie Pana sprawiło, że nie zainwestowałam tam swoich pieniędzy. Obsługujący mnie Pan nie był przekonywujący a raczej arogancki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.