Bardzo lubię robić zakupy w tym supermarkecie, miła i przyjazna obsługa, a co najważniejsze szybka. Sklep posiada szeroką gamę produktów wysokiej jakości, także takich których nie zdobędziemy u konkurencji. Oferta sklepu jest dobrze rozreklamowana, praktycznie co tydzień pod drzwi mojego domu trafia nowa gazetka z informacjami handlowymi na najbliższy tydzień. Jedyną rzeczą która mi się nie podoba w tym sklepie jest fakt, iż gdy kasjerka źle wbije produkt do kasy musi dzwonic bo kogoś, kto z zaplecza przynosi kluczyk, który umożliwa wycofanie produktu, myślę , że można to jakoś usprawnić, aby zakupy w Lidlu były jeszcze lepsze ;)
Biedronka, jako sieć sklepów posiada w swej ofercie dobrej jakości produkty o niskiej cenie, co jest dużą zaletą, niestety posiada dużą wadę, którą zaobserwowałam już niejednokrotnie, a mianowicie na 4 istniejące kawy, tylko jedna jest otwarta, a kolejki są bardzo długie. Nie wiem dlaczego nikt z tym nic nie robi? Przecież klient wchodząc do sklepu niejednokrotnie zwraca uwagę na to jak długi jest czas oczekiwania na obsługę przy kasie. Gdy nie ma czasu, co w dzisiejszych czasach jest bardzo częstym zjawiskiem , rezygnuje z zakupu w tym sklepie i idzie do konkurencji, bo woli zapłacić nieco więcej za dany produkt i zyskać czas, który w tym przypadku jest bezcenny.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.