Dokonywałam zakupu lodówki. Brak konkretnej wiedzy sprzedawców donosnie sprzętu który posiadają w ofercie. Brak informacji o tym iż nie można nabyć wystawionego sprzętu (sprzęt jest na sklepie nie ma już w magazynie) więc wprowadza to w błąd gdyż faktycznie nie posiadaja w ofercie danego towaru mimo iz jest wystawiony.Pracownik zatail przede mna fakt iz lodowka objeta jest promocja producenta (przedluzenie gwarancj) i proponowal mi dokupienie za dodatkowa oplata przedluzonej gwarancji oferowaną przez sklep. Lodowki sa slabo wyeksponowane stoja w zupelnie przypadkowej kolejnosci co utrudnia ich przeglad. Sprzety czesto sa brudne i ustawione tak iz nie mozna ich obejrzec z kazdej strony.
Od 4 lat co roku wykupuje ubezpieczenie turystyczne dlugoterminowe w Allianz Polska w placówce na ul.Horoszkiewicza. Zawsze brak odpowiedneij ilosci personelu co wydluza czas oczekiwania. Agenci ubezpieczeniowi nie dzwonia do mnie z przypomnieniem i oferta gdy zbliza sie termin wygasniecia polisy lecz gdy przychodzę do firmy pracownicy probuja na sile sprowadzic osobe ktora poprzednio mnie ubezpieczala. Co jest nie na reke mnie jako klientowi gdyż musze czekac az agent przyjedzie do placowki by spisac moja polise. Agenci sa nie zorientowani w promocjach i ofertach (ktore sa na stronie www). W firmie panuje ciagly ruch a brak miejsca do wypelnienia formularza polisy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.