Opinie użytkownika (1)

Kompetencje personelu w...
Kompetencje personelu w markecie OBI oceniam jako niedostateczne. Personel posiada bardzo małą wiedzę na temat sprzedawanych produktów oraz orientacji czy w ogóle posiada dany produkt. Zachowanie personelu sprowadza się do omijania wzrokiem klienta, by ten czasami nie zapytał o poszukiwany przez niego produkt. Zazwyczaj trzeba najpierw nieźle się nachodzić, aby obsługę, która i tak nie bardzo orientuje się w ofercie sklepu. Obsługa przy kasie jest dość sprawna, choć bez "szaleństwa". Oferta sklepu jest atrakcyjna i zawsze chętnie zaglądam na ciekawe promocje. Najładniejsza część marketu to ogród i dział oświetlenia, ogólnie market robi pozytywne wrażenie, jest kolorowy i czysty. Jedna rzecz, która dość mnie irytuje to Panowie z ochrony, są oni mało dyskretni, a klienta traktują jak potencjalnego złodzieja "przetrzepując" mu wózek z zakupami po odejściu od kasy.

Manuela_4

25.07.2013

OBI

Placówka

Jastrzębie-Zdrój, Podhalańska 26

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi