Szukałam konkretnego tytułu. Sama nie mogąc go znaleźć, podeszłam do punktu obsługi. Sprzedawca był miły i kulturalny. Przywitał się, a następnie zapytał w czym może pomóc. Podałam mu tytuł książki, następnie szybko sprawdził i powiedział, że ją przyniesie. Wrócił po parudziesięciu sekundach. Następnie poinformował gdzie należy zapłacić.
Pracownice były miłe, uśmiechnięte i kulturalne. Pracownica zanim do mnie podeszła odczekała ok. 4-5 min. abym mogła się sama rozejrzeć. Następnie zaoferowała swoją pomoc. Pokazała spodnie jakie mnie interesowały, wyszukała rozmiar, a następnie zaprowadziła do przymierzalni. Tam dalej służyła swoją radą (pytała czy pasują, czy może przynieść inny rozmiar, itp.).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.