Opinie użytkownika (2)

Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu, choć przechodziłem obok kasy, gdzie stało dwóch handlowców nie zostałem przywitany. Po około 5 minutach upatrzyłem sobie obuwie, które zacząłem przymierzać i porównywać rozmiarami. Sprzedawca nie podszedł do mnie i nie zapytał czy może jakoś doradzić, chociaż miał okazję. Po dotarciu do kasy zostałem powitany oraz poproszony o chwileczkę cierpliwości, gdyż Pani powiedziała że musi rozliczyć system choć byłem jedyny w kolejce a było jeszcze 15 minut przed zamknięciem sklepu. Przy kasie Pani praktycznie się nie odezwała - sam musiałem spytać ile czasu wynosi gwarancja i czy zmienia coś fakt że obuwie jest przecenione. Gdy dokonywałem płatności Pan spuścił już do połowy roletę, tak że przy wyjściu musiałem się schylić żeby wyjść. Zostałem pożegnany słowami "Do widzenia, zapraszamy ponownie". W sklepie było czysto i panował porządek ( jak na tak ogromny sklep to bardzo dobrze ! ). Robiąc zakupy słyszałem muzykę, która zachęcała do kupna.

Maksymilian_27

12.09.2014

Martes Sport

Placówka

Rzeszów, Al. Piłsudskiego 44

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu zostałem powitany słowami "Dzień dobry" wraz ze skinieniem głowy i uśmiechem na ustach. W sklepie panowała czystość, obuwie na półkach było równo ułożone (tak samo na meblach witrynowych). Po sklepie unosił się słodkawy zapach i w tle leciała cicha muzyka. Po około dwóch minutach, gdy rozejrzałem się po sklepie podeszła do mnie Pani i spytała - jak mi może doradzić? Odpowiedziałem, że na razie się tylko rozglądam. Pani poinformowała mnie, że w razie pytań chętnie udzieli mi pomocy. Pani była bardzo uprzejma, była ubrana w czarny, elegancki strój, miała na sobie lekki makijaż oraz włosy starannie upięte w kok. W całości prezentowała się bardzo schludnie. Przy wyjściu zostałem pożegnany słowami " Do widzenia". Obsługa jak i całościowy wygląd sklepu zachęcił mnie do ponownego odwiedzenia.

Maksymilian_27

12.09.2014

Gabor

Placówka

Rzeszów, Wacława Kopisto 1

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi