Gabor

(4.13)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 4)

Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu zostałem powitany słowami "Dzień dobry" wraz ze skinieniem głowy i uśmiechem na ustach. W sklepie panowała czystość, obuwie na półkach było równo ułożone (tak samo na meblach witrynowych). Po sklepie unosił się słodkawy zapach i w tle leciała cicha muzyka. Po około dwóch minutach, gdy rozejrzałem się po sklepie podeszła do mnie Pani i spytała - jak mi może doradzić? Odpowiedziałem, że na razie się tylko rozglądam. Pani poinformowała mnie, że w razie pytań chętnie udzieli mi pomocy. Pani była bardzo uprzejma, była ubrana w czarny, elegancki strój, miała na sobie lekki makijaż oraz włosy starannie upięte w kok. W całości prezentowała się bardzo schludnie. Przy wyjściu zostałem pożegnany słowami " Do widzenia". Obsługa jak i całościowy wygląd sklepu zachęcił mnie do ponownego odwiedzenia.

Maksymilian_27

12.09.2014

Placówka

Rzeszów, Wacława Kopisto 1

Nie zgadzam się (0)
Taki sobie sklep...
Taki sobie sklep z obuwiem, bez szału, tylko ceny szałowe. Obsługa może być.

Krzysztof_1558

22.10.2013

Placówka

Gdańsk, Przywidzka 8

Nie zgadzam się (0)
Sklep mieści się...
Sklep mieści się w centrum handlowym Klif w Gdyni, butik ten posiada w sprzedaży ładne i funkcjonale obuwie oraz przepiękne torebki! Buty są dobrej jakości , w niepowtarzalnym designu i uniwersalne bo można dopasować je do wszystkiego. Torebki rożnych wielkości i w różnych kolorach i o rożnych wzorach.Ceny umiarkowane i obsługa taka sobie!!

Kiki_2

27.06.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jak na wysokiej...
Jak na wysokiej klasy sklep przystało, obsługa na najwyższym poziomie. Po wejściu do sklepu Pani z obsługi natychmiast zainteresowała się moją osobą i tym czego potrzebuję. Nie była zbyt nachalna i cierpliwie poczekała aż wybiorę buty, które mi się podobają, po czym przyniosła je we właściwym rozmiarze. Sam lokal był bardzo dobrze urządzony, towar był ładnie wyeksponowany, a warunki do przymierzania bardzo dogodne. Jedyną wadą jest wąski asortyment i stosunkowo wysokie ceny. Podczas płacenia za towar zostałem poinformowany o zasadach prawidłowej konserwacji zakupionego obuwia, a także o warunkach gwarancji. Moim zdaniem właśnie tak powinna wyglądać obsługa w sklepach obuwniczych, szybko i profesjonalnie. Dodam tylko, że od momentu wejścia do sklepu, do wyjścia z butami upłynęło 7-8 minut. Polecam!

zarejestrowany-uzytkownik

13.10.2010

Placówka

Łódź, Piłsudskiego 15/23

Nie zgadzam się (4)

Gabor

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Gabor?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu zostałem powitany słowami "Dzień dobry" wraz ze skinieniem głowy i uśmiechem na ustach. W sklepie panowała czystość, obuwie na półkach było równo ułożone (tak samo na meblach witrynowych). Po sklepie unosił się słodkawy zapach i w tle leciała cicha muzyka. Po około dwóch minutach, gdy rozejrzałem się po sklepie podeszła do mnie Pani i spytała - jak mi może doradzić? Odpowiedziałem, że na razie się tylko rozglądam. Pani poinformowała mnie, że w razie pytań chętnie udzieli mi pomocy. Pani była bardzo uprzejma, była ubrana w czarny, elegancki strój, miała na sobie lekki makijaż oraz włosy starannie upięte w kok. W całości prezentowała się bardzo schludnie. Przy wyjściu zostałem pożegnany słowami " Do widzenia". Obsługa jak i całościowy wygląd sklepu zachęcił mnie do ponownego odwiedzenia.