Opinie użytkownika (2)

Na podstawie przeprowadzonej...
Na podstawie przeprowadzonej wizyty w restauracji moja ocena wynosi 67% na 100% Porównując restauracje w której przeprowadziłem ocenę do innych restauracji w których bywam Oceniłem wygląd lokalu , jakość obsługi personelu , wygląd i czystość placówki, wygląd kelnera/ki Sposób komunikacji z kelnerem/ką , oraz znajomość kelnerów z kartą Menu Wygląd lokalu - Czystość Sali restauracyjnej jak i strefy około restauracyjnej 90% - Możliwość swobodnego spędzania czasu w intymnej atmosferze – stolik obok stolika 50% - Czystość strefy barowej 80% - Czystość strefy toaletowej dla klienta – brak ręcznika papierowego i płynu do dezynfekcji 70% Jakość obsługi - Kelnerka przywitała werbalnie słowami Dzień dobry zaprosiła do stolika i podała kartę menu 100% - Strój i ubiór kelnerki – schludny zgodny z wytycznymi do wykonywanego stanowiska 100% - Komunikacja z kelnerką – Pani nie do końca przekonana do tego co poleca, nie potrafi polecić czegoś co byłoby smaczne 80% - Znajomość kart menu – brak znajomości podstawowych składników dań 50% - Brak możliwości płacenia kartą za skonsumowane jedzenie – płatność tylko gotówka 50% - Restauracja nieprzygotowana na wydanie reszty nachalne prośby o napiwek 0% Restauracja jako lokal schludna czysta i zadbana , brak możliwości spędzenia czasu w intymnej atmosferze Kelnerzy nie przygotowani z karty menu nie posiadają podstawowej wiedzy na temat składników danych potraw Niestety nie byłem przygotowany na to że w 2024 roku nie mogę w restauracji zapłacić kartą , co pierwsze co przychodzi na myśl próba pozyskania napiwku , sytuacja diametralnie potwierdza przypuszczenia gdy kelnerka mówi że nie ma jak wydać reszty ale informuje że z chęcią przyjmie napiwek.

MaksBlank

23.01.2024

El Fuego

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Na podstawie przeprowadzonej...
Na podstawie przeprowadzonej wizyty w sklepie spożywczym oceniam go na 88% w skali 100% . W sklepie przeprowadzonej wizyty porównując go do innych sklepów które często odwiedzam Oceniłem asortyment sklepu , jakość obsługi personelu , wygląd sklepu czystość na Sali sprzedaży jak i strefy około sklepowej Wygląd sklepu Czystość Otoczenia sklepu i strefy około sklepowej 80% Zatowarowanie półek sklepowych 100% Czystość urządzeń gastronomicznych Kawomat , roller grill 80% Standard obsługi sklepu Pracownik był ubrany w strój firmowy 100% Sprzedawca przywitał mnie werbalnie , słowami dzień dobry 100% Sprzedawca zaproponował mi dodatkowy produkt z aktywnej sprzedaży 100% Podczas wizyty zauważyłem nieprofesjonalne zachowanie drugiego sprzedawcy który podczas mojej obsługi rozmawiał przez telefon 50% Sprzedawca nie w pełni pożegnał mnie w odpowiedni sposób , podziękował mi lecz nie pożegnał mnie werbalnie słowami Do widzenia 70% Sprzedawca obsłużył mnie sprawnie bez zbędnego czasu oczekiwania 100% Sprzedawca był miły i uprzejmy zachęca do powrotu do sklepu 100% Sala sprzedaży dobrze zaopatrzona , zdarzały się lekkie uchybienia w asortymencie i obsłudze personelu , jestem w stanie polecić ten sklep znajomych do odwiedzania go. Wynik 88%

MaksBlank

23.01.2024

Żabka

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi