Na podstawie przeprowadzonej wizyty w restauracji moja ocena wynosi 67% na 100%
Porównując restauracje w której przeprowadziłem ocenę do innych restauracji w których bywam
Oceniłem wygląd lokalu , jakość obsługi personelu , wygląd i czystość placówki, wygląd kelnera/ki
Sposób komunikacji z kelnerem/ką , oraz znajomość kelnerów z kartą Menu
Wygląd lokalu
- Czystość Sali restauracyjnej jak i strefy około restauracyjnej 90%
- Możliwość swobodnego spędzania czasu w intymnej atmosferze – stolik obok stolika 50%
- Czystość strefy barowej 80%
- Czystość strefy toaletowej dla klienta – brak ręcznika papierowego i płynu do dezynfekcji 70%
Jakość obsługi
- Kelnerka przywitała werbalnie słowami Dzień dobry zaprosiła do stolika i podała kartę menu 100%
- Strój i ubiór kelnerki – schludny zgodny z wytycznymi do wykonywanego stanowiska 100%
- Komunikacja z kelnerką – Pani nie do końca przekonana do tego co poleca, nie potrafi polecić czegoś co byłoby smaczne 80%
- Znajomość kart menu – brak znajomości podstawowych składników dań 50%
- Brak możliwości płacenia kartą za skonsumowane jedzenie – płatność tylko gotówka 50%
- Restauracja nieprzygotowana na wydanie reszty nachalne prośby o napiwek 0%
Restauracja jako lokal schludna czysta i zadbana , brak możliwości spędzenia czasu w intymnej atmosferze
Kelnerzy nie przygotowani z karty menu nie posiadają podstawowej wiedzy na temat składników danych potraw
Niestety nie byłem przygotowany na to że w 2024 roku nie mogę w restauracji zapłacić kartą , co pierwsze co przychodzi na myśl próba pozyskania napiwku , sytuacja diametralnie potwierdza przypuszczenia gdy kelnerka mówi że nie ma jak wydać reszty ale informuje że z chęcią przyjmie napiwek.
Na podstawie przeprowadzonej wizyty w sklepie spożywczym oceniam go na 88% w skali 100% .
W sklepie przeprowadzonej wizyty porównując go do innych sklepów które często odwiedzam
Oceniłem asortyment sklepu , jakość obsługi personelu , wygląd sklepu czystość na Sali sprzedaży jak i strefy około sklepowej
Wygląd sklepu
Czystość Otoczenia sklepu i strefy około sklepowej 80%
Zatowarowanie półek sklepowych 100%
Czystość urządzeń gastronomicznych
Kawomat , roller grill 80%
Standard obsługi sklepu
Pracownik był ubrany w strój firmowy 100%
Sprzedawca przywitał mnie werbalnie , słowami dzień dobry 100%
Sprzedawca zaproponował mi dodatkowy produkt z aktywnej sprzedaży 100%
Podczas wizyty zauważyłem nieprofesjonalne zachowanie drugiego sprzedawcy który podczas mojej obsługi rozmawiał przez telefon 50%
Sprzedawca nie w pełni pożegnał mnie w odpowiedni sposób , podziękował mi lecz nie pożegnał mnie werbalnie słowami Do widzenia 70%
Sprzedawca obsłużył mnie sprawnie bez zbędnego czasu oczekiwania 100%
Sprzedawca był miły i uprzejmy zachęca do powrotu do sklepu 100%
Sala sprzedaży dobrze zaopatrzona , zdarzały się lekkie uchybienia w asortymencie i obsłudze personelu , jestem w stanie polecić ten sklep znajomych do odwiedzania go.
Wynik 88%
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.