Opinie użytkownika (1)

Mialam problem (smieszne),...
Mialam problem (smieszne), ale klikajac gdzie nie powinnam ,niechcaco usunelam swoj profil z portalu NK. nooooo i potem zaczely sie kombinacje alpejskie ........... jak juz przeklikalam na "Amen", to co mi zalezalo - klikalam dalej. Gdyby sie mnie ktos spytal teraz jak do tego doszlam? - to sory, ale na serio sama nie wiem. Dokopalam sie do formularza, napisalam wlasnymi slowami co sie stalo i co sama sobie narobilam, proszac usilnie o przywrocenie mojej osoby na portal NK. Kwestia doslownie 1 dnia - i odzyskalam mozliwosc bycia w portalu NK. Zawdzieczam to, i skladam uklony w kierunku pani Alicjii W. z dzialu obslugi klienta.(ktora odpisywala mi na moje meile z portalu NK). Zawalilam sobie sprawe sama......osobiscie!! Ale dano mi szanse odbudowania tego co stracilam, przez zbyt glebokie klikanie .............. i obiecalam, ze juz nie bede grzebac w opcjach, zeby nie bylo a'piac od nowa!! I juz nie bede grzebac - przysiegam. Pani Alicjo - dzieki wielkie! A wszystkim zawiedzionym dzialaniami DZIALEM OBSLUGI KLIENTA zycze z calego serca "troche wiary w ludzi" ........... naprawde warto!! Korzystajcie z NK na CALEGO - badzcie soba, piszcie wlasnymi slowami. Ja tak zrobilam - i jestem spowrotem na NK.

Majka_18

27.05.2011

nk.pl

Placówka

Nie zgadzam się (8)
11.02.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za wyrażenie opinii na temat serwisu nk.pl . W naszej codziennej pracy Administratorzy portalu, dokładają wszelkich starań aby każde zgłoszenie było realizowane jak najszybciej a świadczone usługi były na jak najwyższym poziomie. Zachęcamy do aktywnego korzystania z serwisu i współtworzenia wielomilionowej społeczności. Pozdrawiamy, Izabela Michalak zespół nk.pl

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi