Po wejściu do sklepu udałam sie na dział wędlin, gdzie byłam jedyną klientką. Czekałam chwilę na Panią, która sprzątała maszyny do krojenia używając płynu do mycia naczyń. Robiła to w rękawiczce. Po czym, bez zmiany rękawiczki, podeszła do mnie i chciała mnie obsługiwać!Dopiero kiedy zwróciłam jej uwagę zmieniła rękawiczkę i umyła ręce, po wcześniejszym "bruknięciu pod nose": "przecież nic by sie nie satło"!Nadmienię, iż miała również biżuterię na sobie m.in. pierścionek.Następnie, po odbiorze wędliny, udałam się na dział z mrożonkami gdzie po raz kolejny były rozmrożone warzywa! Jeśli już były zamrożone to w 1 bryle co sugeruje, iż wcześniej były rozmrożone!Zrezygnowałam więc z ich kupna. Przy kasie kolejka była mała i obsługa poszła już sprawnie. Sytuacja ta przypomniała mi, iż parę dni wcześniej byłam świadkiem, jak starsza Pani poszła do kierowniczki, gdyż towar tam srzedany był dawno po terminie i ciągle był w sprzedaży.
Gdy weszłam do baru była bardzo długa kolejka (ok. 12 osób. Obsługiwały tylko 2 Panie. Dwoiły się i troiły, ale obsługa zajęła dość dużo czasu (ponad 20 minut. gdy poprosiłam o inny zestaw surowek dostałam go bez problemu. Jedzenie dobre. Stoliki w miarę czyste. Niestety brakowało papieru toaletowego w WC oraz na niektórych stolikach serwetek (akurat na moim nie było).
Kiedy weszłam do sklepu na powitanie dzień dobry nie usłyszałam żadnej odpowiedzipomimo tego, iz nie było więcej osób. Pani badź panie, gdyż nie wiem czy obie były pracownicami tego sklepu, rozmawiały miedzy sobą nie zwracając uwagi na klienta. Dopiero gdy poprosiłam ją do siebie z lekkim ociąganiem, ale podeszła, jednak najpierw kończąc rozmowę!!nie kupiłam w związku z powyższym nic.
Po wejściu najpierw czekałam bardzo długo na obsługe (ok.15 minut), gdyz obaj Panowie z tego działu byli zajęci 1 prysznicem. Poszlam więc sama szukać uszczelki, jednk nie byłam pewna co do wyboru. Pprsiłam więc w końcu po raz kolejny Pana o pomoc, pokazałam mu pękniętą uszczelkę (jak przystało na kobietę wzięłam z domu aby dopaswać nową) i poprosiłam by znalazł mi taka samą. Jakie było boje zdziwienie gdy przyjechałam do domu a uszczelka okazała sie za mała...Obsługa przy kasie w miarę sprawna, ale i tak spędziłam w kolejce kolejne 10 minut. Wyprawa wiec po 1 uszczelkę zajęła mi ok. 30 minut. Zdecydowanie za długo...
Szybka i miła obsługa, byłam 2 klientem, ale poszło bardzo sprawnie. Pan kazał nam poczekać 5 minut na jedzenie i rzeczywiście po tym czasie było gotowe. Dodatkowo jedzenie naprawdę dobre i tanie. Jedynym minusem były nie za czyste stoliki.
Po przyjściu do sklepu najpierw czekałam na obsłygę na dziale z wędlinami, potem trwało to dość długo pomimo tego, iż była przede mna tylko 1 osoba. D tego Pani posiadała biżuterie na tym stanowisku. Do kasy kolejka na 8 osób i tylko 1 kasa czynna!!Gdy poszła do kasy na dziale monopolowym to Pani zaczęłą krzczeć, iz nie mogę tu płacic za produkty nie alkoholowe.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.