Robiłam szybkie zakupy w czasie pracy, zarówno do biura jak i dla siebie. Moja obserwacja sklep jest dobrze zaopatrzony, ceny przystępne. Minus obsługi prawie nie widać, jeśli szukałabym jakiegoś produktu i chciałabym zapytać to byłby to problem. Pani na stoisku z serem bardzo wolno obsługiwała, za to nadrabiają Panie z mięsnego stoiska i z wędlinami. Stoisko z warzywami pozostawia wiele do życzenia a ulokowanie go w bliskim sąsiedztwie z rybnym uważam nie jest zbyt dobrym pomysłem.
W niedzielny wieczór wybraliśmy się w gronie kilku znajomych do restauracji, pizzeri w Zakopanem. Naprawdę lokal pierwsza klasa, jedzenie wyborne, kelner który nas obsługiwał uprzejmy dowcipny, ale z taktem. Atmosfera lokalu godna polecenia niby centrum zatłoczonego Zakopanego, ale można spokojnie podyskutować z przyjaciółmi zjeść pyszny posiłek i co ważne nie zbankrutować. POLECAM
Umówiłam się na spotkanie z doradca finansowym w firmie EXpander, spotkanie na konkretną godzinę z uprzejmym pracownikiem, rzetelnie przygotowany do tematu, którym byłam zainteresowana. Odpowiadał na każde moje pytanie, ponieważ moja wiedza na temat kredytów nie była zbyt obszerna pan obszernie, szczegółowo, jasno objaśniał i rozwiewał wszelkie moje wątpliwości. pytał czy wszystko jest jasne, przedstawił kilka opcji najkorzystniejszych dla mnie. spotkanie było takie jakie oczekiwałam. za jakiś czas zgodnie z umową kontaktował sie ze mną telefoniczne, z pytaniami o sytuację i podjęte decyzje.
Spontaniczne zakupy, nie tak naprawdę nie;) często odwiedzam pewien sklep obuwniczy w Zakopanem. Zawsze znakomita obsługa, pomocna bez grymaszenia a przy okazji tuz przy samej kasie miły gest kilku złotowy rabat na tzw. ciastko. Tym razem stało się tak, iż miałam przyjemność być obsługiwaną przez samego właściciela, który z pozoru wyglądał na "typowego przedstawiciela handlowego" nie urażając nikogo. Dowcipny, wyluzowany, żartujący, podtrzymujący cały czas rozmowę, trochę bajerujący. Spodobały mi się buty, które akurat były na przecenie, ponieważ zaliczały się do kolekcji z ubiegłego sezonu. Mnie to nie przeszkadza, więc wstępnie byłam zainteresowana. Kwestia znalezienia odpowiedniego numeru była decydującym czynnikiem. Szef sklepu zaczął mnie delikatnie zachęcać, iż może może obniżyć cenę o 50 zł, co nijak się miało do ceny, która figurowała powyżej i była znacznie mniejsza od tej którą mi zaproponował. Jadnak zażartował, że klienci są lepiej poinformowani od niego stąd też takie nieporozumienie. Tak naprawdę beż "czarowania" owego właściciela podjęłabym sama decyzję o zakupie a zaistniałą sytuację potraktowałam z uśmiechem, no i oczywiście jak zawsze miły akcent przy kasie;) życzyłabym sobie, zawsze tak miłej obsługi jak w tym sklepie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.