Robiąc zakupy na wyjazd wakacyjny odwiedziłam sklep 5-10-15. Jeśli chodzi o wybór dostępnych ubrań dla dzieci mają bardzo duży asortyment, obsługa jest miła i pomocna. Szukając ubrań w rozmiarze 110 Pani ekspedientka podeszła zaoferowała pomoc jak również pokazywała mi rzeczy, którymi byłam zainteresowana.
Odwiedzając "Centrum budowlane Pumar" chciałam zakupić zestaw meblowy do pokoju dziecka. Po obejrzeniu całego asortymentu. Po podejściu do Pani siedzącej za ladą dowiedziałam się, iż cena która jest podana jest nie aktualna i wzrosła, ponieważ za każdy oddzielny segment muszę zapłacić oddzielnie. Osoba która odpowiadała na moje pytania siedziała za ladą gdzie nie mogłam normalnie z nią po rozmawiać, ponieważ wręcz musiałam wisieć na ladzie. Podczas oglądania nikt do mnie nie podszedł nie zapytał co mnie interesuje, czy może mi w czymś pomóc ogólnie obsługa była bardzo lekceważąca i nie miła.
Odwiedzając Salon PLUS GSM chciałam aby została przedstawiona mi oferta na przedłużenia umowy. Informacje, które uzyskałam były nie kompletne. obsługa nie zapytała mnie jaka oferta mnie interesuje, nie zostałam zapytana czy przedstawiona oferta mi odpowiada. Podczas prezentowanej mi oferty nie zostały mi zadane pytania takie jak: czego potrzebuję, co mnie interesuje? Zostałam potraktowana przedmiotowo, miałam wrażenie, że obsługa jak najszybciej chce zakończyć ze mną rozmowę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.