Jako klient tej firmy zgłosiłam usterkę w łączu internetu na infolinii. Musiałam czekać 10 min ponieważ nie odbiera osoba która jest w danej chwili wolna tylko na którą jestem "dedykowana". Co uważam za absurd. Ponieważ dzwoniąc z telefonu komórkowego płacę za każdą sekundę. Uważam, że powinno być to zmienione a nie każda rozmowa jest dedykowana komuś i ja czekam kiedy już dawno mógł ktoś od nich podnieść słuchawkę. Sprawa z zanikiem sygnału oczywiście nie została załatwiona ponieważ:
- pan na infolinii nie zapisał sobie mojego numeru telefonu tylko dzwonił do właściciela, który nie maił zielonego pojęcia o co chodzi;
Po drugie wykonałam ponowny telefon w piątek (11 mieli wolne), że nadal cisza. To oświadczyli, że jeśli wezwę serwisanta i okaże się że on ma internet to będę ponosić koszty. Co jest również absurdem. Ponieważ jeśli jest zanik to znaczy, że się od czasu do czasu pojawia czyli szansa jest 50 do 50%.
Jednym słowem powinni popracować nad swoimi procedurami oraz jakością obsługi bo jest na niskim poziomie.
Sprawa został załatwiona dopiero po 5 dniach od zgłoszenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.