W dniu 17.07.2018 udałam się do sklepu głównie w celu zwrotu towarów zakupionych online. Pierwsze co zaskoczyło mnie pozytywnie to porządek i ład w sklepie (prócz stanowiska nieczynnego przy kasie). Inny sklep sieciówki odwiedzony również w czasie wyprzedaży niestety nie był tak uporządkowany. Przy kasie przede mną stały 3 osoby. Pani jak tylko zobaczyła, że podeszła za mną jeszcze jedna osoba zapytała koleżanki, żeby sprawdziła kolejki w górnej kasie. Zwrot poszedł sprawnie, Pani w międzyczasie odpowiedziała na kilka moich pytań, również dzięki jej ciekawości zakupiłam (również online) bluzkę którą oddawałam ze względu na zbyt mały rozmiar. Zapewniałam Panią, że online nie ma większej - jednak Pani jak rzadko komu "chciało" się sprawdzic i okazało się , że rozmiar się pojawił.Jedyne co nie podobało mi się ale nie wiem na ile to polityka firmy lub danego sklepu (gdyż na 3 przypadki było już różnie) Pani nie pozwoliła mi pozostawić pustego kartonu po zamówieniu online. Zaznaczę, że na kartonie Zara chwali się, że jest on z recyklingu i jak popierają odnawianie śmieci. No może nie jedyne gdyż jeszcze czekając w kolejce zauważyłam , że nieczynne stanowisko obok jest zabałaganione dokumentami i papierami, które z pewnością nie powinny leżeć na wierzchu.Całą wizytę w sklepie oceniam na plus. Ma na to wypływ również, że przede mną kupowały 3 osoby i Pani wszystkim z dużą sympatią odpowiadała na wszystkie pytania, sprawdzała rozmiary online, radziła co w danej sytuacji najlepiej zrobić itp.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.