Zbyt mała ilość sprzedawców - kasjerów - szybkie nagromadzenie się kolejki, również na stanowisku z wędlinami. Brak możliwości zrobienia szybkich zakupów w pośpiechu. Prezentacja towarów schludna, lecz układ sklepu nieczytelny dla nowych klientów. Brak zadowalającego oznakowania poszczególnych alei z produktami. Brak widocznych pracowników, którzy mogliby poinformować o lokalizacji szukanego produktu.
Na stanowiskach serów i wędlin problem z organizacją i koordynacją przy obsłudze klientów poprzez brak jasno określonych zadań dla każdego pracownika. Niedostateczna dostępność pracowników na działach spożywczych. Dobra znajomość personelu dotycząca ułożenia towarów na sklepie. Wydłużony czas oczekiwania na pracownika w strefie kas samoobsługowych w momencie błędu przy kasowaniu.
Schludny uniform ekspedientki, wyczucie i nastawienie na klienta. Uważne wysłuchanie opisu poszukiwanego produktu i pomoc w doborze. Przejrzysta prezentacja towarów. Prezentacja obecnej oferty promocyjnej i promocji łączonych. Nadgorliwość drugiej ekspedientki ujawniająca się wtrąceniami.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.