Obsługa uprzejma, uśmiechnięta, profesjonalna. Robiąc zakupy z małym dzieckiem, jedna z pań obsługujących nieproszona zajęła się moją córką podczas gdy ja przymierzałam ubrania. Druga ekspedientka pomagała zapiąć sukienki, przynosiła odpowiednie rozmiary i proponowała różne fasony. Po półgodzinnej wizycie wyszłam ze sklepu nie kupując nic, jednak obsługa do końca pozostała życzliwa i fachowa.
Będąc z 9-miesięcznym dzieckiem na zakupach w centrum handlowym, weszłam do sklepu Wojas aby obejrzeć nową kolekcję. Nie udało mi się jednak przejść z wózkiem wgłąb lokalu ponieważ większość powierzchni zajęta była przez stosy kartonów z butami, które uniemożliwiały swobodne poruszanie się, nie wspominając o przejściu z wózkiem. Podczas mojej wizyty w sklepie obsługiwały trzy panie, jednak żadna z nich nie zwróciła uwagi na moje nieudolne próby przemieszczania się z dzieckiem w celu zapoznania się z asortymentem. Po kilku minutach jedna z obsługujących zapytała mnie w czym może pomóc; na mój komentarz, że sklep nie jest chyba przyjazny matkom z dziećmi, odpowiedziała jedynie "nic nie poradzę na to, że tyle mamy towaru". Moja wizyta w sklepie natychmiast dobiegła końca. Pomijając fakt nieumiejętnego rozmieszczenia towaru, uniemożliwiającego zakupy osobom niepełnosprawnym i matkom z wózkami dziecięcymi (co w obecnych czasach jest już standardem), nieuprzejme zachowanie sprzedawcy i brak chęci pomocy zniechęcił mnie do przyszłych zakupów w tym sklepie, nawet bez dziecięcego wózka.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.