Mając problem w znalezieniu danego produktu personel z chęcią pomógł w odszukać go. Dodatkowo udzielił informacji i doradził. Pan był sympatyczny i kompetentny. Sam sklep w miarę uporządkowany choć na niektórych działach ciężko było coś znaleźć. Asortyment dość duży a jeśli chodzi o ceny to trzeba sprawdzać gdzie indziej bo można przepłacić. Kasjerka w szybki sposób sfinalizowała transakcję.
Konsultantka w mało "ładny" sposób się wyrażała jakby rozmawiała prywatnie z koleżanką. Dodatkowo nie umiała do końca odpowiedzieć na moje zapytanie odnośnie kwoty do zapłaty oraz tego kiedy dostanę fakturę. W razie wątpliwości poleciła mi udać się do biura obsługi klienta.
Apteka trochę gorzej zaopatrzona niż lokal w Galerii Rzeszów lecz mimo wszystko przestronna i estetyczna. Obsługa po wejściu do apteki i oglądania kilku produktów nie był zbytnio zainteresowany pomocą, natomiast po zapytaniu się o poradę rzetelnie i uprzejmie ją udzieliła. Pani farmaceutka pomogła w doborze leków.
Salon do którego weszłam nie pierwszy ale napewno ostatni raz. Niemiła obsługa, traktująca klientów wchodzących do sklepu jak zło. Brak jakiejkolwiek chęci pomocy i zaangażowania. Panie bardziej zainteresowane sobą i plotkami. Asortyment i wygląd sklepu ok chociaż mogłoby być lepiej ale rozumiem że to nie Warszawa, która dostaje inny, bardziej atrakcyjny produkt.
Salony Hexeline nie należą do najtańszych lecz pomimo tego wchodzi się tam z przyjemnością. Wygląd sklepu, obsługa, jakość towaru jest godny polecenia. W czasie ostatniej wizyty jedna z pań ekspedientek przykuła moją uwagę swoją obsługą. Wchodząc do tych "droższych" salonów zazwyczaj można się spotkać z obsługą oceniającą klienta z góry, czy jest on warty uwagi natomiast tutaj nigdy się z tym nie spotkałam. Doradca klienta faktycznie nim był pytając najpierw o to co szukam oraz na jaką okazję. Mając produkty w obniżonych cenach zaproponowała lecz nie nalegała na skomponowanie całego stroju. Transakcja przebiegła szybko i sprawnie dodatkowo informując o możliwości założenia karty klienta dzięki, której można uzyskać dodatkowe przywileje.
Mając doświadczenie z obsługi z innych salonów jubilerskich tej firmy z czystym sumieniem mogę polecić salon na ul. Grunwaldzkiej. Profesjonalny, miły i cierpliwy personel to podstawa udanych zakupów. W czasie ostatniej wizyty już od wejścia zostałam powitana przez uśmiechniętą panią, która zaoferowała pomoc w doborze biżuterii. Nie będąc pewna, który produkt wybrać usłyszałam fachową poradę, która zdecydowanie ukierunkowała mój zakup. Przy transakcji płatności "proszę" i "dziękuję" usłyszałam kilkakrotnie co jest dzisiaj rzadkością, dodatkowo bez dopytywania się usłyszałam o promocjach oraz usługach, które firma oferuje swoim klientom. Wrócę tam na pewno!
Salon w Millenium nie jest co prawda wielkich gabarytów natomiast można znaleźć w nim szeroki wachlarz produktów. To na co zwraca się uwagę na początku to porządek oraz przyjazny personel, który wita klienta już na progu. Ekspedientki chętnie doradzają, pomagają dopasować rozmiar oraz fason bielizny nie będąc tym samym nachalne ani bierne. Transakcje przebiegają w sposób sprawny i miły. Wraca się tam z przyjemnością.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.