Każdorazowo będąc w sklepie Biedronka usytuowanym w Jedliczu, jestem w pełni zadowolona z jakości usług świadczonych mi przez personel obsługujący dany sklep. Obsługa jest życzliwa i pomocna w stosunku do klientów. Personel sklepu ciągle jest uchwytny, ponieważ sporo swojego czasu pracy spędza dbając o wygląd sklepu, a także produkty dostępne na półkach.
Będąc w sklepie Majster (lokalizacja Jasło- dział zoologiczny) spotkałam się z przykrym rozczarowaniem jakości usługi oferowanej przez osobę obsługującą owy dział. Co prawda Pani Sprzedawczyni była bardzo miła, jednak była też jedyną osobą na ww. dziale. Nie dała rady w pełni obsłużyć klientów, których wraz ze mną było 3. Spowodowało to długi czas oczekiwania na załatwienie swojej sprawy. Będąc już osoba obsługiwaną, odniosłam wrażenie, że Pani sprzedawczyni potraktowała mnie z nie pełnym profesjonalizmem oraz starała się doradzić mi w taki sposób, abym jak najszybciej zdecydowała się na zakup danego produktu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.