zadzwoniłam z problemem do biura obsługi klienta, pomimo niezmiernej uprzejmości, Pan okazał się niekompetentny, powiedział że z problemem muszę udać się do salonu PLAY, potem w salonie dowiedziałam się, że mogłam problem rozwiązać telefonicznie. Poza tym po udzieleniu "pomocy" Pan próbował "wcisnąć" mi kolejny produkt Play, pomimo mojej stanowczej odmowy, dodam jeszcze że połączenie jest płatne! Szczerze odradzam
W Tesco robię zakupy od dawna, obsługa przy kasie zawsze kompetentna i uprzejma, czego niestety nie można powiedzieć o obsłudze na sali. Za każdym razem kiedy spytam się o to gdzie leży dany produkt, lub o jego dostępność, udzielają błędnych informacji. Po 22 niestety za mało obsługi przy kasach- robią się spore kolejki
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.