Opinie użytkownika (2)

wielokrotnie miałam przyjemność...
wielokrotnie miałam przyjemność robić zakupy przez stronę www Almy. Zawsze byłam zadowolona z jakości produktów, dostawy i całego zamówienia. Ostatnio otrzymałam kupon rabatowy na zakupy, wiec postanowilam go wykorzystac i złożyłam zamówienie. W zamówieniu były m. in. banany. Podczas rozpakowywania zakupów okazało się, że każdy banan ma pęknięcie wzdłuż długości i taki towar powienien być sprzedawany jako przecena, a nie pełnowartościowy towar. Otrzymałam maila z prośbą o ocenę zamówienia, chętnie wypełniłam ankietę, w której opisałam te nieszczęsne banany. Skontaktowała się ze mną Pani w ciągu godziny, przeprosiła i zaproponowała, że kierowca odbierze te banany i zwróci mi pieniądze. Kierowca przyjechał, ale zwrotu nie dokonał ponieważ ja już nie miałam paragonu, a Pani z infolinii też nie wspomniała o tym, że trzeba go mieć. Konsultantka zadzowniła ponownie i zaproponowała, ze w takim razie te banany dorzucą mi przy następnym zamówieniu. Do tej pory nie miałam okazji zamawiać, ale myślę, że delikatesy Alma wywiązą się ze swojej propozycji.

Magdalena_3031

13.09.2013

Alma Market

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Miałam przyjemność dokonywać...
Miałam przyjemność dokonywać zakupów w sklepie Kazar w Modlniczce. Po wejściu do sklepu zostałam natychmiast powitana. Zaczęłam się rozglądać i po chwili podszedł do mnie sprzedawca pytając w czym może pomóc. Sprzedawca służył pomocą w doborze rozmiaru i doskonale znał oferte dzięki czemu miałam kilka par do wyboru. Przy płatności zaproponowane zostały dodatkowe akcesoria, a także zostałam poinformowana o właściwej impregnacji skóry. Jestem zadowolona z obsługi jak i zakupów.

Magdalena_3031

11.09.2013

Kazar

Placówka

Modlniczka, Różańskiego 32

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi