Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Magdalena_3031

Dotycząca firmy: Alma Market

Treść opinii: wielokrotnie miałam przyjemność robić zakupy przez stronę www Almy. Zawsze byłam zadowolona z jakości produktów, dostawy i całego zamówienia. Ostatnio otrzymałam kupon rabatowy na zakupy, wiec postanowilam go wykorzystac i złożyłam zamówienie. W zamówieniu były m. in. banany. Podczas rozpakowywania zakupów okazało się, że każdy banan ma pęknięcie wzdłuż długości i taki towar powienien być sprzedawany jako przecena, a nie pełnowartościowy towar. Otrzymałam maila z prośbą o ocenę zamówienia, chętnie wypełniłam ankietę, w której opisałam te nieszczęsne banany. Skontaktowała się ze mną Pani w ciągu godziny, przeprosiła i zaproponowała, że kierowca odbierze te banany i zwróci mi pieniądze. Kierowca przyjechał, ale zwrotu nie dokonał ponieważ ja już nie miałam paragonu, a Pani z infolinii też nie wspomniała o tym, że trzeba go mieć. Konsultantka zadzowniła ponownie i zaproponowała, ze w takim razie te banany dorzucą mi przy następnym zamówieniu. Do tej pory nie miałam okazji zamawiać, ale myślę, że delikatesy Alma wywiązą się ze swojej propozycji.