Jakość obsługi w Stradivariusie w Rybniku oceniam bardzo dobrze. Po wejściu odniosłam wrażenie, że sklep jest dobrze poukładany i posprzątany. Nieduża ilość stojących mebli umożliwia swobodne poruszanie się po sklepie i łatwiejsze przeglądanie ubrań. Ubrania wiszą według kolekcji, co ułatwia kompletowanie stroju. Jedyną rzeczą, która jest nieprzyjemna to procedury obowiązujące w przymierzalni. Poczułam się skrępowana, gdy poproszono mnie o podanie imienia i ilości rzeczy, które wnoszę do kabiny. Przy kasie ekspedientka była bardzo uprzejma, nawiązała ze mną luźną rozmowę, zaproponowała dodatkowy produkt i poinformowała mnie o możliwości i warunkach zwrotu towaru.
Dnia 12.04.2013 (piątek) odwiedziłam perfumerię Douglas w CH Europa Centralna. Po wejściu do sklepu odniosłam miłe wrażenie dobrze poukładanego, spójnego sklepu. Od razu wiedziałam gdzie się skierować, aby odnaleźć poszukiwane przeze mnie produkty. Gdy przystanęłam przy półce z kolorowymi kosmetykami podeszła do mnie ekspedientka. Była miła i uśmiechnięta, zapytała w czym może mi pomóc, więc zadałam jej serię pytań o interesujące mnie kosmetyki. Dostałam bardzo wyczerpującą odpowiedź oraz wiele wskazówek i dodatkowych informacji. Ekspedientka pokazywała mi alternatywne produkty w interesującym mnie zakresie cenowym.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.