Trafiłam na dość długą kolejkę do przymierzalni. Czynne były cztery z pięciu kabin (w nieczynnej kabinie leżał zapakowany jeszcze towar, prawdopodobnie do wyłożenia na sklep). Gdy już wybrałam rzeczy, które chciałabym zakupić (odzież na wagę) poprosiłam ekspedientkę o zważenie i wycenę towaru, w celu skontrolowania ile będę winna za zakupy. Bez problemu, sprawnie zrobiła to o co poprosiłam mimo, że nie chciałam od razu wszystkiego zakupić.
Nie mam zastrzeżeń co do asortymentu i oznakowania produktów - bez problemu znalazłam rzeczy które chciałam kupić. Udałam się do kasy. Były czynne jedynie dwie z nich i mimo, że do każdej była dość długa kolejka, minęło kilka minut zanim personel wezwał kolejną kasjerkę. Gdy przyszła bardzo szybko zajęła swoje stanowisko pracy, umożliwiając tym samym sprawniejszą obsługę klientów. Przywitała mnie pierwsza, bezproblemowo przeprowadziła transakcję, pożegnała i zachęciła do kolejnych zakupów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.