w drogerii szybko i łątwo można odnaleźć pracowników przez dobrnay dresss code. sprzedawcy informują o możliwości przystąpienia do programu lojalnościowego. Udzielają porady przy wybranych przez klienta artykułach np przy wyboerze kremu, gdy klient jest niezdecydowany proponują przetestwoać próbki.Niestety nie mieli już na stanie gratisów do żelu pod prysznic Fa w formie mydła do rąk.
Wchodząc do sklepu klient zostaje zauważony, Panie po 30stce mówią dzień dobry, pytaja w czym mogą pomóc. pracowników obowiązuje dress code niebieskie koszulki i ciemne spodnie. Obsługa jest miła gdy pytam o rozmiar którego nie widzę Pani szuka odpowiedniego albo sprawdza w systemie. Gdy nie ma oczekiwanego przeze mnie rozmiaru informuje że jest możliwość zakupu w najbliższym sklepie w Częstochowie.
Sprzedawcy nie mówią dzień dobry, sklep zaskakuje miłym zapachem. Wsklepie jest dośc źle dobrane oświetlenie przez co wydaje sięzbyt ciemno.Ceny dosc wysokie ale bogaty asortyment.Nie zosatałam zauważona przez pracowników . Nikt nie udzielił mi porady w sprawie oglądanego obuwia. Sprzedawców nie obowiązywał dress code.
Obsługa wita klienta miłym i serdecznym dzień dobry.Sprzedawcy posiadają identyfikatory lecz nie obowiązuje ich dress code. Sprzedawcy pytają w czym mogą pomoc, oraz informują o obowiązujacych promocjach. np w gazecie Claudii. Wybrany przez klienta asortyment zanoszą do przymierzalni także klient może sięjeszcze spokojnie po sklepie porozglądać. W przymierzalni pomagają w doborze fasonu czy rozmiaru. Chwalą markę poprzez stwierdzenia że materiał jest dobry jakościowo i dobrze się nosi.Wybrany towar niosą do kasy tak by klient mógł się jeszcze rozjerzeć. Przy kasie proponują torby Happy Bag oraz uczestnictwo w programie collection club. Atakże że można zwrócić towar w przeciągu określonego czasu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.