Opinie użytkownika (2)

Sklep sprawia ogólnie...
Sklep sprawia ogólnie wrażenie miejsca przyjaznego Klientowi. Powitanie Klienta niestety nie działa. Nie zawsze Klient usłyszy odpowiedź na własne "dzień dobry". Personel zajęty jest "swoimi" obowiązkami, niekoniecznie w pierwszej kolejności obsługą bezpośrednią, brak zainteresowania - zapytania czy w czymś można pomóc, coś doradzić, itp. Sprzedający poproszony już o pomoc, jak najbardziej wykazuje chęci współpracy. Uprzejmie i rzeczowo wyjaśnia zawiłości elektroniczne. Zdarzają się braki w wiedzy na temat poszczególnych sprzętów. Tzw. drążenie tematu skutkuje skierowaniem rozmowy handlowej przez Sprzedającego na zakup dodatkowego ubezpieczenia do potencjalnie kupowanego sprzętu elektronicznego. Wiedza na temat tych właśnie produktów jest zadziwiająco imponująca. Klient ma wrażenie, że głównym produktem jest właśnie ubezpieczenie. Obiekcje ze strony Klienta są pokonywane z każdą chwilą coraz bardziej natarczywie, co skutkuje zazwyczaj zniechęceniem do zakupu. Gdy Sprzedający zauważy bądź usłyszy, że Klient się waha, chce się zastanowić czy skonsultować ewentualny zakup lub ostatecznie z niego rezygnuje - zainteresowanie takim Klientem spada do zera w ciągu sekundy. Często kończy się kpiącym uśmiechem czy zjadliwą uwagą. A szkoda. Bo sklep w pierwszych sekundach do zakupów zachęca, jednak po wyjściu Klient czuje chyba tylko niesmak.

Magdalena_2645

06.11.2012

Media Expert

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Ogólny wygląd sklepu...
Ogólny wygląd sklepu na wysokim poziomie, zawsze jest czysto, towar na półkach uzupełniony i poukładany. Na sali sprzedaży obecne są co najmniej dwie osoby. Panie ekspedientki za każdym razem uprzejmie zwracają się z chęcią pomocy. Z wyraźnym zainteresowaniem słuchają potrzeb Klienta, wysłuchują jego uwag, chętnie pokazują produkty, cierpliwie i wyczerpująco opowiadają o ich zastosowaniu. Przy kasie Klient za każdym razem jest pytany o zgodę na zapakowanie zakupów, zachęcany aktualnymi drobnymi promocjami na wybrane produkty. Zakupy w tej drogerii to za każdym razem przyjemność. Szczerze polecam.

Magdalena_2645

17.10.2012
Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi