Opinia użytkownika: Magdalena_2645
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Sklep sprawia ogólnie wrażenie miejsca przyjaznego Klientowi. Powitanie Klienta niestety nie działa. Nie zawsze Klient usłyszy odpowiedź na własne "dzień dobry". Personel zajęty jest "swoimi" obowiązkami, niekoniecznie w pierwszej kolejności obsługą bezpośrednią, brak zainteresowania - zapytania czy w czymś można pomóc, coś doradzić, itp. Sprzedający poproszony już o pomoc, jak najbardziej wykazuje chęci współpracy. Uprzejmie i rzeczowo wyjaśnia zawiłości elektroniczne. Zdarzają się braki w wiedzy na temat poszczególnych sprzętów. Tzw. drążenie tematu skutkuje skierowaniem rozmowy handlowej przez Sprzedającego na zakup dodatkowego ubezpieczenia do potencjalnie kupowanego sprzętu elektronicznego. Wiedza na temat tych właśnie produktów jest zadziwiająco imponująca. Klient ma wrażenie, że głównym produktem jest właśnie ubezpieczenie. Obiekcje ze strony Klienta są pokonywane z każdą chwilą coraz bardziej natarczywie, co skutkuje zazwyczaj zniechęceniem do zakupu. Gdy Sprzedający zauważy bądź usłyszy, że Klient się waha, chce się zastanowić czy skonsultować ewentualny zakup lub ostatecznie z niego rezygnuje - zainteresowanie takim Klientem spada do zera w ciągu sekundy. Często kończy się kpiącym uśmiechem czy zjadliwą uwagą. A szkoda. Bo sklep w pierwszych sekundach do zakupów zachęca, jednak po wyjściu Klient czuje chyba tylko niesmak.