Opinie użytkownika (4)

Przy odbiorze osobistym...
Przy odbiorze osobistym towaru zakupionego przez internet z opcją płatności ratalnej okazało się, że warunki kredytowania są o wiele bardziej niekorzystne, niż przedstawiono w formularzu kupna. Obsługa sklepu nie była w stanie wyjaśnić niezgodności, podobnie internetowe biuro obsługi klienta. Straciłam dużo czasu swojego i osób, które miały pomóc w transporcie. Ostatecznie zakupiłam towar w sklepie innej sieci.

Magdalena_2396

30.10.2019

NEONET

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_2396

04.07.2017

COMPENSA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_2396

04.07.2017

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_2396

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi