Przy odbiorze osobistym towaru zakupionego przez internet z opcją płatności ratalnej okazało się, że warunki kredytowania są o wiele bardziej niekorzystne, niż przedstawiono w formularzu kupna. Obsługa sklepu nie była w stanie wyjaśnić niezgodności, podobnie internetowe biuro obsługi klienta. Straciłam dużo czasu swojego i osób, które miały pomóc w transporcie. Ostatecznie zakupiłam towar w sklepie innej sieci.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.