Odwiedziłam salon Play chcąc zmienić telefon, który używam na telefon firmowy. Okazało się to procesem bezproblemowym, przedstawiając odpowiednie dokumenty firmy cały proces trwał około 10 minut. Sprawna obsługa, miła atmosfera, pytanie o zgodę na skserowanie dokumentu, całość opieki nad klientem w mojej ocenie idealna. Oby jak najwięcej takich miejsc.
Sklep TK Maxx jest ostatnio coraz częściej odwiedzany przeze mnie. Przyciąga mnie niesamowicie duży wybór produktów z różnej kategorii. Ostatni mój zakup to buty. Czasem wprawdzie trudno znaleźć wybrane obuwie w odpowiednim rozmiarze lecz tym razem udało się. Problemem dla mnie jest fakt sporego bałaganu na półkach zwłaszcza gdy idzie się do sklepu po południu. Wówczas buty w rozmiarze 37 mogą stać między tymi w rozmiarze 40. Ale szukać warto. Miłe jest również to że mogę dokonać zwrotu towaru nieużywanego w ciągu 14 dni od daty zakupu, od razu łatwiej podjąć decyzję o kupnie.
Lubię odwiedzać sklepy sieci PROMODE, czuję się tam mile widzianym klientem. Zawsze jestem witana przez ekspedientki, zawsze pytają czy szukam czegoś konkretnego. Nie są nachalne, nie narzucają swojej obecności. Tak było również podczas opisywanej wizyty. Jedyny zgrzyt to obgadywanie przez personel pracodawcy, w sklepie nie zachęca to do dalszych zakupów. Panie rozmawiały akurat przy przebieralni i każdy kto korzystał z nich miał okazję posłuchać jak niezadowolony personel pracuje w tym sklepie.
Wizyta w sklepie przy okazji wizyty w Galerii. Ciekawa promocji na koniec sezonu weszłam do sklepu i po sekundzie zostałam zapytana przez sprzedającą czego konkretnie szukam, odpowiedziałam że jedynie się rozglądam, nie minęło 30 sekund gdy zaczepia mnie kolejna sprzedająca z pytaniem czy pomóc mi jakoś. Lekko poirytowana brakiem współpracy w zespole sprzedających odpowiadam, że nie. Dla mnie to koniec wizyty w sklepie, nie obejrzałam spokojnie niczego, zniechęcił mnie brak obserwacji ze strony personelu który klient już był zagadywany przez koleżankę a który nie. To było kolejne podejście do tego sklepu i znów rozczarowanie obsługą. Szkoda.
Wchodzę spokojnie do sklepu i przyglądam się kaloszom, od dłuższego czasu noszę się z zamiarem zakupu jakichś. Nagle bez żadnego Dzień dobry , czy mogę jakoś pomóc, jedna z Pań sprzedających stwierdza że jak na klosze te które oglądam są całkiem ładne. Zdziwiona "atakiem" rozglądam się jeszcze ale z niechęcią wychodzę za sklepu. Nie tego się spodziewałam, nieudolna próba nawiązania kontaktu z klientem jedynie mnie zniechęciła. W sklepie tej klasy oczekuję mniej nachalnej obsługi, większego rozpoznawania klienta weryfikacji czy oczekuje od nas pomocy. Napewno nie interesują mnie osobiste preferencje sprzedawcy co do wyglądu obuwia które chcę zakupić.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.