Opinie użytkownika (1)

Kiedyś lubiłam chodzić...
Kiedyś lubiłam chodzić do Sphinxa, jednak ostatnio parę razy się nacięłam . Obsługa jest niekompetentna i jedzenie bardzo się pogorszyło przez te kilka lat. Ostatnio będąc w c.h. Sadyba, wybraliśmy się do restauracji. Kelner przyszedł w miarę szybko do stolika i podał menu. Nie przeglądaliśmy go, bo wiedzieliśmy co chcemy zjeść, niestety zapomniałam konkretnej nazwy więc postanowiłam poprosić kelnera o pomoc. W czasie gdy opisywałam kelnerowi potrawę, jego mina nabierała coraz to większego zdumienia, po opisaniu mu bardzo charakterystycznego sosu, który był podawany do dania, pana kelnera jakby olśniło i powiedział, że teraz to on już jest pewny, ze to jest "ta" potrawa. Danie było stosunkowo drogie, ale czego się nie robi dla chwili przyjemności. Wyraźnie powiedziałam , że sos podawany do dania, miał mnóstwo zieleniny w sobie, w tym pietruszki i dużo czosnku, do tego oliwa. Czekaliśmy jakieś 25-30 min, na nasze jedzenie. Mój towarzysz zamówił porcję xxl, dostał ją na wielkim talerzu, natomiast tak rozpłaszczoną , że cała ta porcja swobodnie zmieściłaby się na małym talerzu. Ja natomiast dostałam zupełnie nie to danie o które mi chodziło. Sos przykryty był bułą pita, odsłaniając go ujrzałam , brązową lepką maź, z paroma ziarnami pieprzu i dość słodkim smaku, do tego mięso które mi podano było zupełnie spalone i zeskrobywałam z niego to co mogłam. Pan kelner widząc to wszystko nawet się nie pofatygował spytać, czy to, to danie o które mi chodziło. Siedzieliśmy koło baru i mieliśmy dziwne wrażenie że obsługa za naszymi plecami się podśmiewuje. Byłam bardzo zła, więc nie odezwałam się nic , żeby nie narobić w restauracji rabanu. Na rachunek czekaliśmy długo, a po jego podaniu kelner zniknął gdzieś na zapleczu. Musiałam chodzić i się prosić o wydanie reszty a chcieliśmy wyjść stamtąd jak najpredzej

Magdalena_2158

28.08.2011

Sphinx

Placówka

Warszawa, Powsińska 31

Nie zgadzam się (3)
13.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat restauracji sieci SPHINX. Jest nam bardzo przykro, że jakość podanych dań nie spełniła Pani oczekiwań. Zapewniamy, że celem działania naszych restauracji jest dostarczenie Gościom dań o jak najwyższej jakości, dlatego też wymagamy by kucharze przywiązywali dużą uwagę, by dania przygotowywane były zgodnie z recepturami oraz gramaturą uwzględnioną w karcie menu. Jednocześnie sugerujemy by w przyszłości, w celu uniknięcia podania niewłaściwego dania, przy składaniu zamówienia posiłkowała się Pani kartą menu. Ponieważ codziennie pracujemy nad poprawą jakości świadczonych usług liczymy, iż mimo niedogodności jakich Pani doświadczyła nadal pozostanie Pani naszym Gościem. Serdecznie zapraszamy do sieci restauracji SPHINX. Z poważaniem/ Sfinks Polska S.A.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi