Opinie użytkownika (5)

Szukałam kurtki zimowej....
Szukałam kurtki zimowej. Nie było mojego rozmiaru na sali sprzedaży. Poprosiłam sprzedawcę o pomoc, jednak on tylko spojrzał na mnie groźnie i powiedział, że już zamykają (było to godzinę przed zamknięciem sklepu) i nie ma teraz czasu aby mi pomóc

Magdalena_205

13.10.2009

Pull & Bear

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (18)
Poszukiwałam dżinsów męskich...
Poszukiwałam dżinsów męskich dla męża. Zaraz po wejściu do sklepu zostałam zaczepiona przez sprzedawcę Krzysztofa, który od razu pokazał mi spodnie aktualnie będące w ofercie. Pokazał mi zarówno te tańsze, jak i te droższe. Nie naciskał abym kupiła spodnie droższe. Mówił o zaletach jednych i drugich. Okazało się jednak,że na magazynie nie ma akurat rozmiaru który był mi potrzebny. Odesłano mnie do Punktu Obsługi Klienta gdzie kolejna miła osoba - pani Ania dokonała rezerwacji na moje nazwisko spodni w odpowiednim rozmiarze w innym sklepie w Warszawie.

Magdalena_205

13.10.2009

Marks & Spencer

Placówka

Warszawa, Wołoska 12

Nie zgadzam się (21)
Problem z promocją...
Problem z promocją "Pakiet Kaspersky Internet Security 2009". Dzwoniłam pod numer infolinii dla abonentów (2601) ponieważ był problem z otrzymaniem numeru licencji do w/w programu. Pan, z którym rozmawiałam bardzo grzecznie wyjaśnił, że są problemy z serwerem Kasperskyego i od razu jak tylko uda się te problemy rozwiązać, otrzymam SMS z numerem. Za kłopot przeprosił. Po kilku godzinach SMS dostałam.

Magdalena_205

22.09.2008

PLUS

Placówka

Nie zgadzam się (23)
Do sklepu przyszłam...
Do sklepu przyszłam w celu nabycia tabletu. Obsługa od samego początku traktowała mnie oschle i ozięble. Nie zainteresowali się tym, że stoję od mniej więcej 10 minut i czekam, aż ktoś podejdzie i mi pomoże. Niechętnie odpowiadali na moje pytania. W sklepie nie ma możliwości zwrotu nabytego towaru.

Magdalena_205

22.09.2008

Vobis

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (26)
Od wejścia do...
Od wejścia do sklepu czułam się swobodnie i komfortowo. Miła młoda dziewczyna zaraz przy wejściu powiedziała mi "dzień dobry". Cały personel był miły i uśmiechnięty. Sprzedawczynie w bardzo miły i nienachalny sposób zaoferowały swoją pomoc. Wybrane przeze mnie ubrania zaniosły do przymierzalni abym mogła je swobodnie przymierzyć. Jedna z ekspedientek pomogła mi dokonać wyboru spodni, których nie zwrócę bo rzeczywiście są dla mnie idealne. Od samego początku nie "zmuszano" mnie do kupienia danej rzeczy, tylko doradzano mi w sposób grzeczny i sympatyczny. Poinformowano mnie, że sklep oferuje bezpłatne poprawki krawieckie (spodnie są za długie), oraz że istnieje możliwość zwrotu danego produktu gdy nie spełni on moich oczekiwań.

Magdalena_205

22.09.2008

Wallis

Placówka

Warszawa, Galeria Mokotów

Nie zgadzam się (17)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi