Szukałam kurtki zimowej. Nie było mojego rozmiaru na sali sprzedaży. Poprosiłam sprzedawcę o pomoc, jednak on tylko spojrzał na mnie groźnie i powiedział, że już zamykają (było to godzinę przed zamknięciem sklepu) i nie ma teraz czasu aby mi pomóc
Poszukiwałam dżinsów męskich dla męża. Zaraz po wejściu do sklepu zostałam zaczepiona przez sprzedawcę Krzysztofa, który od razu pokazał mi spodnie aktualnie będące w ofercie. Pokazał mi zarówno te tańsze, jak i te droższe. Nie naciskał abym kupiła spodnie droższe. Mówił o zaletach jednych i drugich. Okazało się jednak,że na magazynie nie ma akurat rozmiaru który był mi potrzebny. Odesłano mnie do Punktu Obsługi Klienta gdzie kolejna miła osoba - pani Ania dokonała rezerwacji na moje nazwisko spodni w odpowiednim rozmiarze w innym sklepie w Warszawie.
Problem z promocją "Pakiet Kaspersky Internet Security 2009". Dzwoniłam pod numer infolinii dla abonentów (2601) ponieważ był problem z otrzymaniem numeru licencji do w/w programu. Pan, z którym rozmawiałam bardzo grzecznie wyjaśnił, że są problemy z serwerem Kasperskyego i od razu jak tylko uda się te problemy rozwiązać, otrzymam SMS z numerem. Za kłopot przeprosił. Po kilku godzinach SMS dostałam.
Do sklepu przyszłam w celu nabycia tabletu. Obsługa od samego początku traktowała mnie oschle i ozięble. Nie zainteresowali się tym, że stoję od mniej więcej 10 minut i czekam, aż ktoś podejdzie i mi pomoże. Niechętnie odpowiadali na moje pytania. W sklepie nie ma możliwości zwrotu nabytego towaru.
Od wejścia do sklepu czułam się swobodnie i komfortowo. Miła młoda dziewczyna zaraz przy wejściu powiedziała mi "dzień dobry". Cały personel był miły i uśmiechnięty. Sprzedawczynie w bardzo miły i nienachalny sposób zaoferowały swoją pomoc. Wybrane przeze mnie ubrania zaniosły do przymierzalni abym mogła je swobodnie przymierzyć.
Jedna z ekspedientek pomogła mi dokonać wyboru spodni, których nie zwrócę bo rzeczywiście są dla mnie idealne.
Od samego początku nie "zmuszano" mnie do kupienia danej rzeczy, tylko doradzano mi w sposób grzeczny i sympatyczny. Poinformowano mnie, że sklep oferuje bezpłatne poprawki krawieckie (spodnie są za długie), oraz że istnieje możliwość zwrotu danego produktu gdy nie spełni on moich oczekiwań.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.