Zwracałam obuwie zakupione dzień wcześniej a przy okazji oddawałam buty na gwarancję. Spotkałam się z niesamowitą, wręcz niespotykaną uprzejmością ze strony pani, która reklamację przyjmowała. Polecam
Chciałam przedłużyć umowę jednak niestety nie udało mi się, ponieważ Pani prowadziła ożywioną rozmowę prywatną przez telefon. Jak już się zorientowała , że jest klient (SIEDZIAŁAM NA PRZECIWKO I PATRZYŁAM PROSTO W OCZY) przystąpiła do obsługo. Została mi przedstawiona standardowa oferta, bez zapytania o potrzeby, zero indywidualnego podejścia. Efekt? Przechodzę do innego operatora gdzie potraktowano mnie po prostu lepiej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.