Podczas obserwacji stwierdzono brak wiedzy personelu o aktualnie oferowanych promocjach i ich lokalizacji na terenie sklepu. Na półce z proszkiem do prania bryza leżała paczka rozdartego proszku z której na podłogę sypał się produkt. Pomimo że proszono personel o sprzątnięcie bałaganu nie doczekano się reakcji. Na stoisku mięsnym zauważono brak wiedzy personelu co znajduję się w magazynach sklepu. Przy kasach pomimo zbliżającego się długiego weekendu i możliwości przewidzenia większej liczby klientów nie było zwiększonej ilości personelu co spowodowało gigantyczne kolejki do kas.
Dokonano obserwacji stacji podczas tankowania paliwa na w/w stacji. Zauważono brak zainteresowania personelu podczas płacenia za paliwo, brak propozycji zakupu dodatkowych produktów. Stacja utrzymana w czystości z w miarę dobrze i czytelnie rozłożonym towarem. Przy zakupie hot-dogów zauważono niezbyt świeże parówki.
Podczas wizyty w markecie zaobserwowano brak porządku w rozłożonym towarze oraz niestety przeterminowany produkt w lodówce (jogurt naturalny). Obsługa marketu była uprzejma, ale była otwarta tylko jedna kasa co utrudniało przepustowość klientów.
Personel był ubrany w jednakowe czerwone uniformy lekko przybrudzone. Na podłodze były porozrzucane puste kartony po rozkładaniu towaru.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.