Byłam w PZU w celu przepisania ubezpieczenia samochodu. Wchodząc do placówki ujrzałam dużo kwiatów, placówka ładna, odnowiona i zadbana. Szukając pokoju do którego muszę się udać nie było oznaczenia która Pani zajmuje się czym tylko numer pokoju wobec czego weszłam do wolnego pokoju gdzie poinformowano mnie że muszę udać się do pokoju obok. Jedynym minusem tej placówki był brak krzesel w korytarzu, gdzie czekając na swoją kolejkę nie miałam gdzie położyć dziecka (był w nosidełku) a po 15 minutach trzymania w rękach nosidełka położyłam nosidełko na podłodze. Było to małe utrudnienie dla pracowników ale sobie poradzili. Jeżeli chodzi o obsługę muszę przyznać, że była fachowa, miła i sympatyczna. Pani była ubrana elegancko i stosownie. Szybko załatwiłam sprawę.
Odwiedziłam ten sklep w Outlecie Factory w celu zakupu spodni jeansowych dla męża. Wchodząc do slepu zobaczyłam sprzedawcę rozmawiającego przez telefon i nie było widać, aby chciał zakończyć rozmowę, co więcej sprzedawca unikał kontaktu wzrokowego ze mną. Gdy pooglądałam ciuchy i znalazłam odpowiednie jeansy, podeszłam do sprzedawcy z pytaniem czy jest rozmiar 34/32 usłyszałam że wszystkie jeansy wiszą na wieszakach więc mogłabym sobie sama poszukać.
Sklep jest bardzo ładny, ale obsługa do kitu...
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.