Od grudnia 2011 jestem użytkownikiem ekspresu marki Nespresso. W dniu wczorajszym (21.05) o godz. 13:48 zakończyłam w sklepie internetowym Nespresso proces zakupu kapsułek do ekspresu oraz okamieniacza. Jakież było moje zdziwienie, gdy dziś o godz. 9:30 rano zadzwonił do mnie kurier z dostawą. Realizacja w kilkanaście godzin. Jestem pod ogromnym wrażeniem.
Jestem klientem Plus GSM od 10 lat. W marcu upływał termin umowy i faktycznie kilkukrotnie Plus podejmował próby kontaktu ze mną, aby pewnie zaproponować mi jakąś ofertę. Dostałam też informację o wystawionej ofercie na Plus Online. W końcu to ja zadzwoniłam, bo wcześniej nie miałam jak rozmawiać.1. gdy powiedziałam, ze chcę rozwiązać umowę, przełączono mnie do jakiegoś innego działu2. tam usłyszałam... że oferują mi iPlus LTE, ofertę telefonu za jakieś duże pieniądze3. ale nie usłyszałam żadnej zachęty, aby zostać w Plus, gdy powiedziałam, ze chciałabym rozwiązać umowę. Ostatecznie postanowiłam przedłużyć umowę na 12 m-cy na najniższym abonamencie (w sumie, bardziej, aby utrzymać numer, niż korzystać), co też się stało i po kilku dniach rozpoczęłam korzystanie z nowej taryfy4. Jakiś czas później (kilka dni po) zadzwonił do mnie Plus, z informacją, że widzą, ze kończy mi się umowa i chcą mi zaproponować ofertę.Ewidentnie sami nie panują nad przepływem informacji. Teraz żałuję, że jednak nie przeniosłam się do innej sieci.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.