czasem trudno o rezerwacje ale jeśli odpowiednio wcześniej zadzwonisz to spokojnie znajdziesz miejsce. A samo miejsce bardzo fajne, dużo miejsca, świetna muzyka
Szybko i sprawnie pomogli. Jedyny minus 2 godziny później koło 21 dostałem telefon z zapytaniem o jakość obsługi. Uważam, że takie pytanie mogło poczekać do rana tym bardziej, że starali się ze mną skontaktować po 21 dwa razy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. Zależy nam, aby zweryfikować kontakt, który nastąpił po rozmowie. W tym celu prosimy o przesłanie danych abonenckich na adres jakoscpomoc@vectra.pl wraz z opisem sytuacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.