Opinie użytkownika (11)

Rewelacyjnie. Wysoka jakość...
Rewelacyjnie. Wysoka jakość obsługi, polecam. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maciej_988

18.01.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Z firma...
Fatalnie. Z firma Fedex sa same problemy. Nie dowoza przesylek, oszukuja z zostawianie awizo, kompletny brak profesjonalizmu. Przy zakupach ze sklepow internetowych kieruje sie glownie informacja, czy dany sklep nie wspolpracuje z Fedex i najlepiej aby oferowal wysylke do paczkomatow.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maciej_988

28.10.2016

FedEx

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Troche trzeba...
Rewelacyjnie. Troche trzeba czekac na obslugę, poza tym polecam. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maciej_988

28.10.2016

Komputronik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Pare dni...
Źle. Pare dni temu odwiedzilem sklep iSpot w CC Poznan, w poszukiwaniu etui do iPhone 6s. Sprzedawca nie byl zbytnio pomocny, nie badal potrzeb i odnioslem wrazenie obslugi 'od niechcenia'. Nie polecam tej placowki. Na plus: Organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.

Maciej_988

28.10.2016

iSpot

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Najczesciej wybierany...
Rewelacyjnie. Najczesciej wybierany przeze mnie sklep z ubraniami i obuwiem. Ceny, obsluga i jakosc na najwyzszym poziomie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maciej_988

28.10.2016

zalando.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Ceny trochę...
Rewelacyjnie. Ceny trochę za mało konkurencyjne. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maciej_988

28.10.2016

morele.net

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa przebiega...
Rewelacyjnie. Obsługa przebiega blyskawicznie i profesjonalnie, ciekawy asortyment i interesujace propozycje cenowe. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maciej_988

28.10.2016

Answear.com

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Kompetentny personel,...
Rewelacyjnie. Kompetentny personel, sprawna obsługa. Ceny trochę słone, ale jest opcja zakupów internetowych ze spooorą zniżką, więc jest OK. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Maciej_988

07.07.2015

Apteka Wielkopolska

Placówka

Poznań, Aleje Solidarności 42

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Uprzejma,fachowa,...
Bardzo dobrze. Uprzejma,fachowa, chociaż mało liczebna obsługa, co wydłuża czas oczekiwania na ewentualną pomoc. Oferta w sklepie zgodna z informacjami na materiałach promocyjnych oraz na stronie internetowej. Na minus: sprawność obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Maciej_988

23.05.2015

JYSK

Placówka

Poznań, Henryka Opieńskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na minus:...
Słabo. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi. Na plus: oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Maciej_988

30.04.2015

Praktiker

Placówka

Poznań, al. Solidarności 47

Nie zgadzam się (0)
Źle. Sklep pod...
Źle. Sklep pod względem oferty produktowej jest atrakcyjny, ale na tym kończą sie pozytywy. Obsługa w 95% to osoby niemiłe, naburmuszone, sprawiające wrażenie, że są tam za karę, wyraźnie dające do zrozumienia, że nie lubią swojej pracy. Z tak fatalnym poziomem obsługi nie spotkałem się jeszcze nigdzie. Koszmar. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi. Na plus: oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Maciej_988

02.03.2015

Kaufland

Placówka

Radzionków, Unii Europejskiej 8-10

Nie zgadzam się (0)
04.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za ważne dla nas informacje. Informujemy, że Pana zgłoszenie dotyczące zachowania personelu marketu w Poznaniu przekazaliśmy do dyrektora marketu oraz do dyrekcji regionalnej w celu wprowadzenia odpowiednich środków zaradczych, aby w przyszłości sytuacja uległa poprawie. Pragniemy jednocześnie wyrazić nadzieję, iż pozostanie Pan naszym Klientem, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze. Pozdrawiamy, Zespół Kaufland

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi