Dziś odwiedzając PZU byłem mile zaskoczony. Zwykle PZU w Sosnowcu kojarzyło się mi z hałasem, ściskiem i długim czasem oczekiwania do biurka przedstawiciela. Dzisiaj było niemalże pusto. Do PZU udałem się w celu rezygnacji z ubezpieczenia dodatkowego, tzw. Karty Aptecznej. Wszystko przebiegło sprawnie, przedstawicielka PZU wyjaśniła, a wręcz podyktowała treść oświadczenia, następnie zmieniła warunki ubezpieczenia. Całość trwała nie więcej niż 5 minut i choć nie była uśmiechnięta ( widocznie trudy codziennej pracy) sprawiała dobre wrażenie.
Podczas zakupów w hipermarkecie Auchan, miałem okazję płacić za zakupy bonami sodexo, kuponami promocyjnymi i gotówką. Kasjerka niestety źle naliczyła rabat i do zapłaty wyszło o prawie 40 zł więcej niż powinno, po próbie wytłumaczenia że się myli, wciąż upierała się przy swoim. Po pewnym czasie wezwała przełożoną, która potwierdziła moją wersję. Pani przytaknęła i... znów policzyła wszystko po swojemu. Dopiero za drugim razem już pod okiem przełożonej udało się bez przeszkód zapłacić za produkty. Wszystko niestety trwało dość długo.
Wysłałem do banku email w sprawie rezygnacji z karty kredytowej z powodu zmiany warunków użytkowania, po tygodniu zadzwoniła do mnie przedstawicielka ds obsługi klienta. Przedstawicielka wykazała zalety posiadanej karty, po moim drugim odrzuceniu proponowanych warunków, został przyznany mi korzystny bonus. a bank zachował klienta. . Rozmowa przebiegała sprawnie, jednak czas między wysłaniem wiadomości do odpowiedzi(kontaktu telefonicznego) był zbyt długi, mimo to całość oceniam bardzo pozytywnie. Profesjonalne podejście do klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.