Zostałem niemile zaskoczony niską jakością obsługi klienta w sklepie RYŁKO w Gdyni w DH BATORY. Kupiłem buty, które jak się później okazało, posiadają wadę - uszkodzenie mechaniczne - powstałe nie z mojej winy. Nie mogłem oddać butów, nie został przydzielony rabat, zostałem nie mile potraktowany przez kierownictwo firmy. Nie zaproponowano innego rozwiązania. Zostałem sam ze swoim problemem i swoimi butami. "Niestety to moja wina, bo nie zauważyłem tego uszkodzenia przy kupnie, nie obejrzałem dokładnie butów, widziałm co brałem". Nie wątpię w niską jakość tego obuwia, bo posiadam już kilka par kupionych w tym sklepie. Zadzwia mnie za to niska jakość obsługi klienta, brak podstawowych zasad menedżerskich i ogólnie przyjętych zwyczajowo norm w relacjach klient-sprzedawca. W mojej opinii, w tym sklepie sprzedawcy są bardziej kompetentni od swoich przełożonych.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.