Obsługa bardzo nie przyjemna, sprawiająca wrażenie zniechęconej do pracy. Klient był obsługiwany zanim jeszcze poprzedni został obsłużony. Obsługa nie słucha klienta i sama sugeruje mu co chce kupić. Osoba obsługująca podnosi głos na klienta oraz ignoruje jego słowa. Jest za mało pracowników do obsługi klientów - jedna osoba w godzinach południowych, placówka znajduje się w bardzo ruchliwym miejscu przez co tworzą się kolejki.
Pomimo atrakcyjnej oferty sprzedaży samochodów personel firmy Renault Wektor wprowadza klienta w błąd. Zamówiony towar nie zawsze odzwierciedla treść zamówienia. Pracownicy serwisu celowo wprowadzają klienta w błąd sugerując kosztowną naprawę uszkodzonej części, która tak naprawdę nie posiada żadnej usterki. Pracownicy salonu ukrywają przed klientem istotne szczegóły dotyczące zakupionego towaru jak na przykład - co obejmuje gwarancja. Po zwróceniu uwagi obsłudze pracownicy zachowują się arogancko.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.